Dordrecht 11-sept-2009

Kom op mannen ga even lekker door,dit is lekkere stof om te lezen.......

Daar kan jij anders ook nog wel een lesje of 2,3,4,5 uit leren anders hoor.. Nu kun je wel lachend en wel zien hoe men Dream Fireworks er van langs geeft.. Maar jou "shows" zijn alles behalve top. voor zover je van shows kunt spreken.

Laatst bewerkt:
Goed hij mag weer open. Discussiëren mag (dus ga vrolijk verder zou ik zeggen) maar hou het netjes, ga elkaar niet afzeiken zonder onderbouwing van je mening of standpunt!

Excuus dat het topic 24 uur gesloten is geweest!

Daar kan jij anders ook nog wel een lesje of 2,3,4,5 uit leren anders hoor.. Nu kun je wel lachend en wel zien hoe men Dream Fireworks er van langs geeft.. Maar jou "shows" zijn alles behalve top. voor zover je van shows kunt spreken.

Dan heb je het laatste half jaar niet goed opgelet, daarbij smaken verschillen!
Ik denk dat je de opmerking van 500 gram ook anders kunt intrepreteren:D
Hij laat er in ieder geval geen gras over groeien.

Wat voor een oliebol ben jij dan......red baron
Welke shows heb jij op je naam staan,en als je mij wilt aanvallen prima,maar niet op een openbaar forum,dat doe ik ook niet,dus laten we eens gezellig wat afspreken en elkaar eens ontmoeten:bonk:

Nu mijn mening over de show,het was géén slechte show,maar het kan beter.

Er zijn misschien wel wensen van de klant bij geweest qua effecten of samenstelling van de show.

De mening moet alleen geen bewering gaan worden, zoals ik ook hier weer diverse keren ziet! iedereen mag zeggen wat hij van een show vind. Maar zeg dan dat jij dat vind en niet dat het zo is. Deze show was idd niet de show van voorgaande jaren maar er moest iets beknibbeld worden op het budget.

Laatst bewerkt:
Wat voor een oliebol ben jij dan......red baron
Welke shows heb jij op je naam staan,en als je mij wilt aanvallen prima,maar niet op een openbaar forum,dat doe ik ook niet,dus laten we eens gezellig wat afspreken en elkaar eens ontmoeten:bonk:

zo mag je mij noemen hoor.. no problem.

Jij bent hier degene die hier begint met het vuurrje nog even verder op te stoken met één opmerking. Daarbij hoef ik me niet te schamen voor de shows die ik op (mede)mijn naam heb staan. Jij pikt shows in van bijvoorbeeld een dream fireworks. Door het voor de helft te doen. Dat dit te zien is aan je shows moge duidelijk zijn. Op lange termijn schiet je dan je zelf in je voet. Maar ja wie ben ik he ?

Dat ik je nu aanval, heb je te danken door het vuurtje nog even lekker verder op te stoken, met één enkele opmerking. Ik wil met jou de discussie best aan hoor. Daar ben ik nooit te beroerd voor, en nooit geweest ook.

Jij bent hier degene die hier begint met het vuurrje nog even verder op te stoken met één opmerking. Daarbij hoef ik me niet te schamen voor de shows die ik op (mede)mijn naam heb staan. Jij pikt shows in van bijvoorbeeld een dream fireworks. Door het voor de helft te doen. Dat dit te zien is aan je shows moge duidelijk zijn. Op lange termijn schiet je dan je zelf in je voet. Maar ja wie ben ik he ?

Dat ik je nu aanval, heb je te danken door het vuurtje nog even lekker verder op te stoken, met één enkele opmerking. Ik wil met jou de discussie best aan hoor. Daar ben ik nooit te beroerd voor, en nooit geweest ook.

Ik show's inpikken van dream en voor de helft uitvoeren?????die show's moeten dan nog komen.

En een vuurtje verder opstoken,ik zeg alleen maar gaat door met de stof,lekker om te lezen,dat er eens wat leuks wordt geschreven.

Maar de uitnodiging blijft staan,jack was het toch????

Opstoken?Bijzonder. Waar heb je die wijsheid vandaan?
Red Baron ik wil het graag beleefd houden maar, kom eens met goeie argumenten en waar baseer je het op dat de shows niet goed volgens jou zijn?
Hoe kom je er bij dat een ander bedrijf de shows voor de helft van de prijs doen?
Dat kan toch niet op den duur snijd dat bedrijf zich alleen maar zelf in de hand toch?
Als de kwantiteit goed is dan kan het toch alleen maar smaken verschillen zijn?Puur subjectief lijkt me dit kun je tot in lengten van dagen over discusieren:frusty:

Nou om een voorbeeld te noemen, Heb deze zomer een "show" gezien in Duitsland op video (was me op tape aangeleverd) van Katan. Als Katan daar de Duitse markt mee op zou willen gaan.. succes, that aint gonna work.

anyways, Ik neem de uitnodiging graag aan. Ik ga verder dit topic niet vervuilen met deze discussie.

Ik heb net zelf wat beelden gezien van de show uit Dort Het was wat minder.. Maar ik denk zelf dat het puur budget is.

Nou om een voorbeeld te noemen, Heb deze zomer een "show" gezien in Duitsland op video (was me op tape aangeleverd) van Katan. Als Katan daar de Duitse markt mee op zou willen gaan.. succes, that aint gonna work.

anyways, Ik neem de uitnodiging graag aan. Ik ga verder dit topic niet vervuilen met deze discussie.

Ik heb net zelf wat beelden gezien van de show uit Dort Het was wat minder.. Maar ik denk zelf dat het puur budget is.

Nogmaals alles blijft een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten, lijkt mij.
Kun jij toekomst voorspellen?
Vervuilen?Ik vind dat je door deze uitspraak je toch wel een beetje laagdunkend opstelt en waarom omdat ik je een aantal vragen stel waar je geen antwoord op geeft.
Hoe kun je dit vuurwerkforum vervuilen, dit is een gezellig, openhartig forum en jij spreekt over "vervuilen" Wat een paradox zeg!
Je klinkt als een doorgewinterde ervaren vuurwerker maar wees dan ook een beetje reeel:shocked:

Hoe kun je dit vuurwerkforum vervuilen, dit is een gezellig, openhartig forum en jij spreekt over "vervuilen" Wat een paradox zeg!
Je klinkt als een doorgewinterde ervaren vuurwerker maar wees dan ook een beetje reeel:shocked:

Wat ik bedoel te zeggen is dat het hier over de show van Dordrecht gaat en niet over een ander. Bedoel er verder niks negatiefs mee ofzo.

Zo dan, ik vind het geen goede show. Er zit in mijn ogen geen regelmaat in, en totaal geen lijn. Ik wil het dan ook maar geen show noemen maar gewoon een paar minuten overgebleven vuurwerk de lucht in rammen in de hoop dat het er nog leuk uitziet ook. Heb mooiere shows van DREAM fireworks gezien... what a shame

Back
Bovenaan