Dordrecht 10-09-2010

wat een stomme show was dit!
volgens mij hadden ze een paar karton van de zelfde shells over? zat ook totaal geen thema in of iets was net als een show van drama fireworks de restjes uit de bunkers leeg schieten volgens mij?
wel gave zink shells zaten erin dat was een pluspuntje

maar verder was het wel gezellig met iedereen

mvg hotspot

Goh, toch raar dat een ander de show heel anders beoordeeld::bye:

Citaat van FPM.......

"Re: Show Dordrecht 10-09-2010
Dit was nou een leuke show! knalpijlen aan het begin, veel bommen. Thema's wat minder uitgewerkt naar mijn idee maar er werden wel fraaie bommen tussendoor geschoten! Toch ca. 20 minuten de lucht vol zonder te vervelen."

ik kom ook niet op fpm daar heeft iedereen een andere mening dan hier

maar ja fraaie bommen aka zink ja!
thema was ook niet veel had ik ook gezegt dus heel anders beoordeeld is onzin

wat een stomme show was dit!
volgens mij hadden ze een paar karton van de zelfde shells over? zat ook totaal geen thema in of iets was net als een show van drama fireworks de restjes uit de bunkers leeg schieten volgens mij?
wel gave zink shells zaten erin dat was een pluspuntje

maar verder was het wel gezellig met iedereen

mvg hotspot

Ben ik gedeeltelijk met je eens, thema's waren er in feite niet. Ik vond de enterainment waarde voor mij voldoende. Ik zie bijna alle shows in Dordrecht en er zijn de afgelopen jaar nog nooit zoveel bommen geschoten naar mijn idee. Daar bedoel ik mee dat stukken niet gevuld worden met ***blokkjes die toch niemand ziet. Er werden bij tijd en wijle zeer mooie bommen geschoten, Het had idd beter geweest als er iets van dezelfde kleur onderschoten wordt in de vorm van blokken. Ik heb wat op film staan (liep ff te ***ten met de settings in het begin, woon er 5 minuten vanaf en toch te laat komen :)) dus dan kunnen we allemaal oordelen.

Ik vond er ook maar bar weinig aan.. maar ja..ik had ook niet veel anders verwacht van deze show. paar leuke bommen.. maar verder veel van het zelfde van niet altijd even goede kwaliteit.. kennelijk moest de bunker opgeruimd worden en was er een overvloed aan bepaalde multicolor effecten.

Klopt multicolour was vrij duidelijk aanwezig. Ik denk dat het gevoel van een show ook uitmaakt of je 10 minuutjes moet rijden of 1 uur. Met het geboden budget, wat ik enkele jaren geleden wel eens vernomen heb (er van uitgaande dat hetzelfde is) vind ik het ok. JVE en Dream hebben thematisch in het verleden ook zeker betere shows geschoten. Maar ja smaken verschillen, ik kan meer genieten van mooie bommen als thema's, ieder zijn ding :)

ik heb een leuke show gezien. met mooie uitwerkingen. harde dreunen. grote effecten. mooie ringbommen - en in het begin iets te veel rood en multi colours.
maar de red & green salutes knalde heeerlijk. !!!
prima showtje hoor.

er is ook nog gefilmt met de Canon-HV30 [HD]
komt later als er behoefte voor is.

hier onder alavst 11 van mijn foto's

GroteFoto-BOCY777M.jpg

GroteFoto-4ESOGPIH.jpg

GroteFoto-IEZ8FF7D.jpg

GroteFoto-8MNS8DZS.jpg

GroteFoto-4RCF4FHW.jpg

GroteFoto-DGIIWI4Q.jpg

GroteFoto-R6ML3FR4.jpg

GroteFoto-OTQ4648Y.jpg

GroteFoto-WNX4J3D3.jpg

GroteFoto-BLKJNEVY.jpg

GroteFoto-MLOADLXX.jpg

GroteFoto-P6IKZEL4.jpg

hier is dat ventje dan :D .

ik heb me vermaakt vanavond :)

lekker showtje met grote effecten , maar idd veel mixed colours shells .
beetje jammer , had van mij wel meer variatie in gemogen :)
maar daarintegen krijg je dan wel weer een stelletje zinks 901 en 902 aan het begin wat je ook niet vaak ziet , of eigenlijk bijna nooit in shows :).

lekkere salutes , geinige 5'' shells , mooie ring shells , wat multie zooi :).
alles bij elkaar vind ik de show wel een 8 waard :).

ik heb het gefilmd en zal het morgen wel ffies hier neerplanten :)

Greetz

Gunner1001

Een gemiddelde vuurwerk show gezien, sommige stukken in de show waren mij te langdradig, ik heb geloof ik 3 kartonnen red/green peonies voorbij zien komen.

De zink producten waren wel een pluspunt, ik heb érg mooie shells gezien. toch jammer dat ze met die leuke bommen net niet die show neer hebben gezet waar ik op had gehoopt.

[edit] Die zinkpijlen aan het begin van de show waren overigens erg verassend.

Laatst bewerkt:
Gisteren was ik ook aanwezig bij deze show.

De show begon leuk met wat blinkers op het water en met knalpijlen, wat ik vrij uniek vind. Daarna werd er al snel over gegaan op de eerder benoemde shells met de kleuren rood en groen, dit tot vervelens toe. Deze kwamen verder in de show nog regelmatig door de rest van het vuurwerk terug, wat dan een rommelig effect gaf.

Zeker wel een paar leuke zink shells gezien waaronder de 617, heerlijke bommen zijn dat. Zaten een paar flinke 5 inchers tussen met een brede uitwerking.

Al met al vond ik het een matige show, maar heb toch kunnen genieten.

Ook wezen kijken.

Vond het gemiddeld, niet goed niet slecht. Zaten zeker leuke elementen in , bijvoorbeeld de pijlen rekken aan het begin en de goede kwaliteit zink bommen.

Zaten wel teveel dezelfde multicolourbommen in naar mijn mening en de volgorde etc kon ik ook niet altijd volgen.

Toch heb ik er meer van genoten als vorig jaar, dat mag ook zeker gezegt worden. In de finale zaten lekkere salutes op het einde, ik zal de volgende keer weer gaan kijken. Waarom is er trouwens voor gekozen om te fakkelen?

gisteren 'n naar mijn mening erg goeie show gezien , met goede kwaliteit bommen en soms 'n flink schiet tempo , heb ik genoten .
foto's komen een deze dagen online ik had helaas wel last van vocht op de lens en daar kwam ik pas na de show achter .

Back
Bovenaan