Dordrecht 10-09-2010

IK ga hier wel even kijken...zie dat Dream deze show niet meer schiet.
Jan is dus weer op z'n oude nest terug beland en nu kijken of we weer zo'n ouderwetse show daar zien.

Ik ben er ook, kijken wat katan ervan maakt. Kan vast niet erger als drama fireworks.

mvg hotspot:bye:

Het is zowieso altijd tot 4" geweest, er schijnen zelf geruchten te gaan dat het dit jaar tot 5" zou gaan, dit laatste kan ik niet bevestigen.

he mis ik dit dus net :(

zit hier in huis en de ramen trillen...... show is hier +/- 7 km hemelsbreed vandaan.....

zou best kunnen dat er 5 " tussen zit hoor en net misschien stiekum wel een 6", wat een klap was dat! :) en t gaat nog steeds lekker door!

wat een stomme show was dit!
volgens mij hadden ze een paar karton van de zelfde shells over? zat ook totaal geen thema in of iets was net als een show van drama fireworks de restjes uit de bunkers leeg schieten volgens mij?
wel gave zink shells zaten erin dat was een pluspuntje

maar verder was het wel gezellig met iedereen

mvg hotspot

Laatst bewerkt:
wat een stomme show was dit!
volgens mij hadden ze een paar karton van de zelfde shells over? zat ook totaal geen thema in of iets was net als een show van drama fireworks de restjes uit de bunkers leeg schieten volgens mij?
wel gave zink shells zaten erin dat was een pluspuntje

maar verder was het wel gezellig met iedereen

mvg hotspot

Ik wordt altijd benieuwd van dit soort positieve commentaren, heeft iemand een filmpje?

Groet

Back
Bovenaan