Doorwerth: Geen vuurwerk 30 april

killerdome

VWC lid
DOORWERTH - Het traditionele vuurwerk met Koninginnedag in Doorwerth gaat zo goed als zeker niet door. Spelbreker is de droogte, aldus de organiserende Oranjevereniging.

Die overlegt met de leverancier, de brandweer, de gemeente en de provincie over het al dan niet doorgaan van het vuurwerk. Ondanks de gevallen regen blijft de kans op een natuurbrand groot, zegt de organisatie.

Pas op Koninginnedag zelf valt een definitief besluit. De lampionnentocht gaat wel door en start om 21:00 uur op het Van der Molenplein.

Bedankt voor je bericht killerdome ! , maar sorry hoor zou het echt bullshit vinden mocht die lampionnen optoch wel zou doorgaan , lijkt me ook niet echt veilig :-(

Lijkt me niet echt veel uit maken, vuur is vuur..... die dingen lijken me juist nog gevaarlijker, dat is vuur wat constant brand, vuurwerk daarin tegen gaat meestal na een aantal seconden uit.

dus kinders in Doorwerth, god mag weten waar het dorp ligt :p , geen lampionnen optocht :p

Lijkt me niet echt veel uit maken, vuur is vuur..... die dingen lijken me juist nog gevaarlijker, dat is vuur wat constant brand, vuurwerk daarin tegen gaat meestal na een aantal seconden uit.

dus kinders in Doorwerth, god mag weten waar het dorp ligt :p , geen lampionnen optocht :p

Niet mee eens. Tegenwoordig heb je met Sint maarten van gewoon een lampje erin hangen hoor. Dus dat is veilig. Geen open vuur.

Back
Bovenaan