Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prima projectje toch, zo kort vond ik hem overigens niet hoor.![]()
Netjes gedaan, gewoon visco gebruikt of nog ander lont? En zo te zien heb je een bereking qua tijd erop losgelaten.![]()
Jupilerr the best heDie krat onder je plank spreekt mij overigens ook wel aan. Was die nog vol of leeg?![]()
Verder leuk projectje hoor. Bedankt voor het delen.![]()
Heel leuk project.
Komt langzaam op gang maar daarna gaat ie goed en lekker snel.
Vuurwerk van proline/vuurwerkreuscollectie gebruikt klopt dat?
Bedankt voor het delen
![]()
![]()
Dank je voor de opsomming
Nogmaals, goede show.
Had je nog meer projecten?
Ga je volgend jaar weer zoiets doen?
![]()
![]()
Zozo dus je hebt wat ge expirimenteerd met de potten? profesioneel gedaan dan, dat overlappen heeft zijn werk gedaan![]()
Je hebt ook goed vuurwerk uitgekozen moet ik zeggen..Geslaagd projectje zou ik zeggen![]()
Hoe heb je er eigenlijk voor gezorgd dat pot na pot afging?
Ik kom niet bijster uit je eerdere posts en je tekening om eerlijk te zijn. Je zei dat je iig geen extra cm nam om extra vertraging voor je potten te krijgen. Mag je mij uitleggen hoe je het dan gelukt is alles zo toch goed af te stellen.
Snapte dat ook wel. Kan overigens alleen als je een 2e lont aan de achterkant hebt zitten. Dus een reservelont zoals ze dat zeggen. Die hebben potten van bv Weco wel, maar hoe deed je dat dan bij Nl potten? Die hebben vaak geen 2e lont...
Ja tis dat je zegt klopt niet. Zie het nu ook meteen. Ja dan moet je wel je verpakking van een pot slopen inderdaad. Anders moet je wel werken met extra cm visco voor een goede overloop. Is dit alleen bij de grotere potten zo dat je het lont bij de 1 na laatste naar laatste rij ziet als je karton weg haalt?
En nu wordt het wel ineens bruikbare informatie. Zag eerst niet wat je bedoelde, maar nu is het wel duidelijk geworden.
![]()