flyineddy
VWC lid
Nieuwe dag, nieuwe doorlont projecten! 
Jaarwisseling 2014-2015 was een goeie. Al mijn projecten liepen lekker door.
Enige minpunten waren een paar Katan producten die deden wat Katan producten het beste doen, namelijk: iets (totaal) anders dan wat ze voorgaande jaren deden.
Dat begon al met het eerste project: "We won't stay silent!"
Net als het "Break the Silence" project van de vorige jaarwisseling was het de bedoeling dat dit project zou beginnen met stille effecten en zou eindigen met lawaai. Het project(je) was daarom opgebouwd uit:
1x Spring Flowers (Bonfireworks) -> een falling leaves cake.
2x Supreme (Katan) V-shape -> Dit had moeten zijn: crossette cake eindigend met een salvo salutes. Maar het was: slappe boeketjes afgewisseld met een salute.

Gelukkig geen minpunten in het volgende project. Dit project bestond voornamelijk uit mine-achtige effecten. (of in ieder geval effecten zonder burst, zoals tails) Vandaar ook de titel: "Project Minefield"
Producten:
2x Shaft (Wolff)
2x Wasp (Wolff)
2x Mount Tai (Pangu) V-shape
1x Crying Angels (Wolff)
1x Havana (Wolff)

En dan is het weer tijd voor de finale.
En ook hier weer een Katan product die niet was wat het had moeten zijn. Deze cake heet "At Once". En wat doet een cake met zo'n naam? Precies, dat deed die dus niet....
Gelukkig wist ik dat vóór de jaarwisseling al, want de nieuwe batch werd op demo's geschoten. Dus maar even mijn eigen "creativiteit" losgelaten op de cakes, waardoor ze uiteindelijk alsnog min of meer het gewenste effect hebben.
Dus was het alsnog een zeer geslaagde finale.

Producten:
1x Swirling Daisy (Royal) (op zichzelf ook een erg gave cake!)
2x Concerto Rosso (Wolff)
1x Rapid Fire (Zena)
1x Cruelty (Wolff)
2x Lion (Pangu) V-shape
3x Raw Whistler (Zena)
2x "At Once" (Katan) + 4x Good Wishes (Royal) V-shape
Helaas had mijn telefoon een beetje moeite met sommige (hardere) knallen.
Eddy.

Jaarwisseling 2014-2015 was een goeie. Al mijn projecten liepen lekker door.
Enige minpunten waren een paar Katan producten die deden wat Katan producten het beste doen, namelijk: iets (totaal) anders dan wat ze voorgaande jaren deden.

Dat begon al met het eerste project: "We won't stay silent!"
Net als het "Break the Silence" project van de vorige jaarwisseling was het de bedoeling dat dit project zou beginnen met stille effecten en zou eindigen met lawaai. Het project(je) was daarom opgebouwd uit:
1x Spring Flowers (Bonfireworks) -> een falling leaves cake.
2x Supreme (Katan) V-shape -> Dit had moeten zijn: crossette cake eindigend met een salvo salutes. Maar het was: slappe boeketjes afgewisseld met een salute.

Gelukkig geen minpunten in het volgende project. Dit project bestond voornamelijk uit mine-achtige effecten. (of in ieder geval effecten zonder burst, zoals tails) Vandaar ook de titel: "Project Minefield"
Producten:
2x Shaft (Wolff)
2x Wasp (Wolff)
2x Mount Tai (Pangu) V-shape
1x Crying Angels (Wolff)
1x Havana (Wolff)

En dan is het weer tijd voor de finale.

En ook hier weer een Katan product die niet was wat het had moeten zijn. Deze cake heet "At Once". En wat doet een cake met zo'n naam? Precies, dat deed die dus niet....

Gelukkig wist ik dat vóór de jaarwisseling al, want de nieuwe batch werd op demo's geschoten. Dus maar even mijn eigen "creativiteit" losgelaten op de cakes, waardoor ze uiteindelijk alsnog min of meer het gewenste effect hebben.

Dus was het alsnog een zeer geslaagde finale.

Producten:
1x Swirling Daisy (Royal) (op zichzelf ook een erg gave cake!)
2x Concerto Rosso (Wolff)
1x Rapid Fire (Zena)
1x Cruelty (Wolff)
2x Lion (Pangu) V-shape
3x Raw Whistler (Zena)
2x "At Once" (Katan) + 4x Good Wishes (Royal) V-shape
Helaas had mijn telefoon een beetje moeite met sommige (hardere) knallen.

Eddy.