Doorlont projecten - Foto's

Ga dit jaar ook voor het eerst doorlont projecten maken.

Ik wil alles in W-Shape gaan zetten.
Ik zie hier een hoop prachtige projecten, maar hoe zetten jullie de cake goed vast??
Doen jullie dat echt met kit/lijm?

Ik hoor het graag van jullie

Ik doe het altijd met tape.
Een rol bij de action kost ik geloof 1,30.
Dan heb je 25 meter en daar kun je er berhoorlijk wat meet vast maken.
Dit werkt echt perfect en het is zeer sterk.

Ik doe het altijd met tape.
Een rol bij de action kost ik geloof 1,30.
Dan heb je 25 meter en daar kun je er berhoorlijk wat meet vast maken.
Dit werkt echt perfect en het is zeer sterk.

Dus ook de cake's die schuin staan, plak je vast met tape?

Ja, ook cake's die schuin staan plak ik vast met die tape.
Ik heb al heel wat cake's zo weg geschoten en ze blijven altijd perfect staan.
Nadat ze leeg zijn zitten ze nog steeds goed vast en kost het tog wel moeite om ze eraf te halen.

Ik heb nog wat foto's gevonden heb ze geloof ik nog niet gepost.

Foto-GK3UYWZP.jpg

Foto-HXRYHBQB.jpg

Foto-IK7DZU34.jpg

Foto-VHHHGGGE.jpg

Pijlen rek was het meest geslaagd, geen rekening gehouden met timingen enzo, had teveel vuurwerk afgelope oud en nieuw. teveel knutsel werken om alles heel netjes te kunnen doen!!

Heb van vorig jaar nog wat singleshots over. En daarvan heb ik dit projectje gemaakt. Het stelt niet veel voor, maar ik vond het wel de moeite om het te posten. ;)
1.
2011-10-19223708.jpg

2.
2011-10-19223743.jpg

* Het schilderstape zit om het middelste lont om vonkoverslag te voorkomen.

:bye:

Begin van twee van mijn singleshot project met dank aan Titanium voor het idee en afmetingen.
vwc015.jpg

vwc016.jpg

vwc021.jpg

Laatst bewerkt:
Heb van vorig jaar nog wat singleshots over. En daarvan heb ik dit projectje gemaakt. Het stelt niet veel voor, maar ik vond het wel de moeite om het te posten. ;)
1.
image

2.
image

* Het schilderstape zit om het middelste lont om vonkoverslag te voorkomen.

:bye:

het had een stuk kleiner gekunt bespaar je toch even wat lont, zeker het roze wasaq.

ik heb een vraagje haha, want ik en mijn broer gaan dit jaar voor het eerst een 12 uur project doen. maar we kunnen 85 euro ongeveer besteden. we hadden eerst in gedachte wat shocks en een paar pakken romeinse kaarsen mee te beginnen. daarna een red sky action + amazing. daarna 3x jet attack + red sky action. daarna 3 cakes uit het heavy 5 pakket en daarna nog een aantal salvo's met shocks. maar nu kwam mijn broer op vuurwerkperdoos.nl de golden brocade tegen. hij is er helemaal weg van ik vind hem zelf ook echt heel erg mooi!! maar hij wil nu het project als volgt doen: paar pakken romeinse kaarsen + shocks, dan voor 20 euro iets, daarna 3 keer waaier van golden brocade met 3 cakes en dan nog een aantal salvo's met shocks uit thunderking meter van pyrostar. wat lijkt jullie het mooist of kunnen jullie ons ideën geven voor het verbeteren van een van deze projecten?
iig alvast bedankt voor de hulp!!

gr florian96

ik heb een vraagje haha, want ik en mijn broer gaan dit jaar voor het eerst een 12 uur project doen. maar we kunnen 85 euro ongeveer besteden. we hadden eerst in gedachte wat shocks en een paar pakken romeinse kaarsen mee te beginnen. daarna een red sky action + amazing. daarna 3x jet attack + red sky action. daarna 3 cakes uit het heavy 5 pakket en daarna nog een aantal salvo's met shocks. maar nu kwam mijn broer op vuurwerkperdoos.nl de golden brocade tegen. hij is er helemaal weg van ik vind hem zelf ook echt heel erg mooi!! maar hij wil nu het project als volgt doen: paar pakken romeinse kaarsen + shocks, dan voor 20 euro iets, daarna 3 keer waaier van golden brocade met 3 cakes en dan nog een aantal salvo's met shocks uit thunderking meter van pyrostar. wat lijkt jullie het mooist of kunnen jullie ons ideën geven voor het verbeteren van een van deze projecten?
iig alvast bedankt voor de hulp!!

gr florian96

die van je broer ziet er ook wel goed uit hoor maar ik zou toch voor de gene gaan met het mooiste niet het meeste

Oke, ik ben dus zijn broer haha:-) maareh, wat dacht je dan van om die 20 euro op te vullen door een heavy 3 pakket in waaier vorm!

3 pakken romeinse kaarzen in waaier vorm + aantal shock erbij. Daarna een paar waaiers van shocks. Dan de 3 cakes van een heavy 3 in waaier vorm. daarna 3 waaiers met de golden brocade (dan hou je ook nog gave cakes over om los af te steken!) Dan een aantal grote salvo's met shock's!

*shocks hebben echt gave effecten!

Gr, Rick

Back
Bovenaan