Doorlont projecten - Foto's

hier mijn projecten, morgen komen er nog een hoop bij:)

dit is 4x crackling cry
afbeelding14625.jpg

hier zie je 2 setjes van 3x warrior collection en 3x galaxy
afbeelding14627.jpg

Ik denk dat dat er wel erg gaaf uit gaat zien!
Ben ook echt benieuwd naar die show time mines!

Vandaag ook aan mijn project begonnen. De eerste 90 binkies en 20 AT liggen aan het lont! Morgen de rest haha. Kan het ook niet laten morgen nog 2 thunderkingmeters erbij te halen als finale..

Nou jongens even een vraag...
Zal dit snel genoeg achter elkaar gaan?

image

Perfecte oplossing om die mines stabiel af te steken! Je hebt me op een idee gebracht.. Heb er ook 5 gekocht.. Jij hebt ze doorgelont met snellont of quickfuse? Misschien is het wel gaaf om van buiten naar binnen of andersom te schieten.. :)

Perfecte oplossing om die mines stabiel af te steken! Je hebt me op een idee gebracht.. Heb er ook 5 gekocht.. Jij hebt ze doorgelont met snellont of quickfuse? Misschien is het wel gaaf om van buiten naar binnen of andersom te schieten.. :)

Ja dat is ook een idee idd.

Ja dit is nu gedaan met wassag lont, in mijn ogen gaat het dan niet te snel. Maar ja vraag me af of dat het dan weer niet te traag gaat.

Even twee dingen over deze opstelling:
1. De buitenste twee zitten volgens mij wel erg schuin, dit zou ik anders doen en ze iets rechter plaatsen.
2. Zitten ze alleen met schilderstape vast? Waarschijnlijk knallen ze dan van het bord af met gevolg dat na een schot het hele bord omvalt of de andere schoten er af vallen.

Even twee dingen over deze opstelling:
1. De buitenste twee zitten volgens mij wel erg schuin, dit zou ik anders doen en ze iets rechter plaatsen.
2. Zitten ze alleen met schilderstape vast? Waarschijnlijk knallen ze dan van het bord af met gevolg dat na een schot het hele bord omvalt of de andere schoten er af vallen.

1. Klopt, maar ik heb de ruimte en wil echt een w-shape rek creeren.

2. Nee, heb ze ook vast gemaakt met een lijmpistool, dus ze zitten echt goed vast.

Bedankt voor je reacties!

image

Het is geel wasag lont. Dit lont brandt 18 tot 25 seconden per meter. Gemiddelde daarvan is 21 seconden per meter, dus 1/5de seconden per centimeter.. Meet de afstand van het lont tussen de mines en reken uit.

Maar houd er rekening mee dat de afstanden tussen de mines nu niet even groot is en je geen constante pauze hebt tussen de 5 mines. Maak dat als eerste in orde. Overigens zou je kunnen overwegen om em van binnen naar buiten te laten schieten.

29122010139.jpg

Pijlen rekje van 43 pijlen, de benamingen volgen later.:D

29122010132.jpg

3x Batlle
3x Wild wild west
3x Spitfire

29122010133.jpg

3x Hawaii
3x Stars over Paris
2x Condor

Er zullen nog een aantal projecten volgen, zoals

Karton zo5A
Pyrobox van pyrostar
3x Thundering heaven + aquarius B combotjes van 2
2x Crackling wall

etc etc etc, ben nog lang niet klaar met alles.

Groetjes noname

Vandaag ook aan het doorlonten geslagen, nu heb ik echter één vraagje.. Ik werk voor het eerst met tapematch en heb net 6 x Silver Salute doorgelont.. Als ik het op de volgende manier doe, zal alles dan afgaan:

img6175a.jpg

img6174hr.jpg

ik denk ook dat het wel afgaat maar dat plakband om de lont heen is wel overbodig, en had niet gehoeven, je had de roze lont gewoon los kunnen laten en het visco eraan vast maken met ti-wraps of schilderstape, maar goed:D
het gaat het wel doen hoor;)

Het roze lont zit net aan het begin, en eindigt nog voor het eerste lontje van de silver salute.. Het tapematch zit geplakt over dit roze lont en daarna over alle zes de visco lonten van de silver salutes.. Het zwarte plakband is enkel voor de stevigheid van het blok.. Het blok wordt verder electrisch ontstoken..

Maar goed, het zal wel afgaan.. dacht het ook wel, maar even vragen kan nooit kwaad.. :D

Dat tapematch brandt wel een stuk sneller dan dat roze "wasag"-achtige lont. Geplakt tapematch gedraagt zich als snellont. Houd daar wel rekening mee, afhankelijk van je bedoelingen.
Maar één van de 2 lonten die je hebt gebruik is in ieder geval overbodig geweest.

Back
Bovenaan