Dongen 15-07-2008

Ziet er wel verlaten uit zeg, bedankt voor het delen van de foto's iniedergeval!
Was weer een klein budget showtje zo te zien, is er ook nog gefilmd Ward?

Ik heb een klein stukje gefilmt, Niet echt de moeite om online te zetten denk ik.

Ondanks de hoeveelheid was ik onder de indruk van het vuurwerk. Zoals ik al vertelde vond ik de middelste 2 potten echt fantastisch. De grootte van het boeket was echt super, Zoiets had ik zelf nog niet gezien op de Nederlandse markt.

Bedankt voor je reactie, Leuk:wink:

Ik heb een klein stukje gefilmt, Niet echt de moeite om online te zetten denk ik.

Ondanks de hoeveelheid was ik onder de indruk van het vuurwerk. Zoals ik al vertelde vond ik de middelste 2 potten echt fantastisch. De grootte van het boeket was echt super, Zoiets had ik zelf nog niet gezien op de Nederlandse markt.

Bedankt voor je reactie, Leuk:wink:

Bedoel je die in de middelste 3 voor de General?
Misschien als je het effect verteld dat we kunnen zeggen welke cake dat is en anders Katan even mailen als je het echt wil weten.

Profi Vuurwerk is echt een goed assortiment :D

nee ben niet meer geweest ward, het regende hier en moest vandaag weer gewoon werken dus heb het toch maar laten schieten. als ik er geweest zou zijn had ik je wel even gesproken:wink:

bedankt voor de foto's

Welke cake bedoel je precies,? Als ik jou foto bekijk en je zegt erbij de middelste dan denk ik de zwarte, en dat is de Open fire, een schitterende cake met salvo's van 5 en zoals je zelf al zegt grote uitspattingen met verschillende effecten. Daaraan vast geplakt zit de , als ik het goed kan zien, Terminator.
De plaat die daarachter ligt, staan twee Dynamite's op.. Dat is een grote cake met telkens tussendoor staarten met crackling...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan