Dongen 15-07-2008

Hé Moontan, Bedankt voor het melden weer zeg. Eindelijk weer wat showtjes in Noord Brabant, Inplaats van zuid holland:p

Als ik niet in Nijmegen ben, Ben ik hier te vinden.

Hé Moontan, Bedankt voor het melden weer zeg. Eindelijk weer wat showtjes in Noord Brabant, Inplaats van zuid holland:p

Als ik niet in Nijmegen ben, Ben ik hier te vinden.

Geen dank, graag gedaan,
Ik heb inmiddels begrepen dat Katan Vuurwerk deze show gaat verzorgen
(bron: FPM)

Geen dank, graag gedaan,
Ik heb inmiddels begrepen dat Katan Vuurwerk deze show gaat verzorgen
(bron: FPM)

he verdomme , nou dan ben ik hier dus niet bij , ik heb echt 'n hekel gekregen aan die slappe typische katan showtjes , maar toch bedankt voor de info fred !!! .

Laatst bewerkt:
ik ga waarschijnlijk wel even kijken, vind het alleen wat laat door de week omdat ik nog geen vakantie heb, dat houd me nog een beetje tegen! mischien meer mensen van hier die toch nog willen gaan?

he verdomme , nou dan ben ik hier dus niet , ik heb echt 'n hekel gekregen aan die slappe typische katan showtjes , maar toch bedankt voor de info fred !!! .
Knap dat je een ongezouten mening hebt over de shows die Katan verzorgd maar onderbouw deze 'nuttige' post eens. Wat is een 'slappe typische katan show'? Wat moet ik me hierbij voorstellen? Overigens vraag ik mij in hemelsnaam af wat je op dit forum doet, een echte freak die een hekel heeft aan vuurwerk is geen freak en hoeft zich ook geen freak te noemen. En tenslotte ik heb echt 'n hekel gekregen aan al die slappe typische mensen die zich 'freak' noemen en het altijd beter denken te weten.

Groeten

Laatst bewerkt:
Damianus een beetje meer respekt en een sterkere onderbouwde mening zou wat reëler zijn.

Is het niet handiger dat we de meningen van Katan vuurwerk hier delen?
Dan kunnen we hier verder praten over deze show:wink:

Is er bijvoorbeeld nog geen kaliber bekend? Iemand kent vast de locatie wel, dan is het toch wel in te schatten hoe groot vuurwerk hier geschoten mag/kan worden?

Knap dat je een ongezouten mening hebt over de shows die Katan verzorgd maar onderbouw deze 'nuttige' post eens. Wat is een 'slappe typische katan show'? Wat moet ik me hierbij voorstellen? Overigens vraag ik mij in hemelsnaam af wat je op dit forum doet, een echte freak die een hekel heeft aan vuurwerk is geen freak en hoeft zich ook geen freak te noemen. En tenslotte ik heb echt 'n hekel gekregen aan al die slappe typische mensen die zich 'freak' noemen en het altijd beter denken te weten.

Groeten

jammer dat je maar 1x kan thankse...anders had ik je wel paar keer extra ''gethankst'',je hebt helemaal gelijk.
er is helemaal niks bekend over de show ...en dan is het direct al een ''typiche katan show''
gegroet
the_bulldog

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je prive berichtje Damianus. Het lijkt mij slim om hier verder niet meer op in te gaan, maar na het lezen van het prive berichtje van Damianus begint het mij toch te branden op de vingers...

Dat jij je eigen mening hebt is alleen maar goed, smaken verschillen, maar op de manier hoe jij het brengt noem ik dat geen menings- of smaakkwestie meer maar meer een enorme schop onder de kont.

wat ik bedoel met 'n slappe typische katan show , is dat er in al die shows die geschoten worden door katan , elke keer weer hetzelfde voorkomt , en als je er dan 3 gezien hebt , dan heb je ze allemaal wel gezien , en bijna elke show van katan heeft geen finale , ook nog zoiets , ook vind ik dat ze gewoon simpelweg teveel shows schieten , en elke show heeft 'n klein budget , dus zo laat je ook niet echt zien wat je kan , er zijn mischien wel 40 shows geschoten door katan , en we hebben nog geen shell gezien , en als ik zo ff in de kalender kijk , gaan wedat de komende maanden ook niet zien .

en zoiezo is het mijn eigen mening , en als jullie 'n beetje fatsoenlijke mensen waren , dan zouden jullie mij niet met 8 man aanvallen omdat we toevallig gewoon van mening verschillen .

de niet zo vriendelijke groeten , damian elshout .
Dat jij ze al drie keer gezien hebt en er zat van bent is jou zaak, het is makkelijker om thuis te blijven en niet te komen kijken (ergeren) dan de bus/trein/auto te pakken en te komen kijken.
Elke show geen finale? Er zwerven her en der overal wel filmpjes van shows van Katan waar een behoorlijke finale in zit en zelfs met consumentenvuurwerk nog.
Als Katan te veel shows schiet, zegt dat dan iets over de kwaliteit van de show/vuurwerk of over JOU mening? Als het vuurwerk zo slecht was en zo eentonig zouden alle shows dan niet naar een ander bedrijf gaan denk je?
Nog geen shell gezien? Dan moet je de juiste shows uitkiezen. Overigens, als een locatie dat niet toelaat omdat de veiligheidsafstanden niet gehaald worden zal dat ook lastig gaan , denk je niet?

Iets meer respect mag wel... Je bent pas 15, komt net uit de luiers en dan al zoveel eisen en negatief commentaar ?

Hier wil ik het graag bij laten.

De groeten.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je prive berichtje Damianus. Het lijkt mij slim om hier verder niet meer op in te gaan, maar na het lezen van het prive berichtje van Damianus begint het mij toch te branden op de vingers...

Dat jij je eigen mening hebt is alleen maar goed, smaken verschillen, maar op de manier hoe jij het brengt noem ik dat geen menings- of smaakkwestie meer maar meer een enorme schop onder de kont.

Dat jij ze al drie keer gezien hebt en er zat van bent is jou zaak, het is makkelijker om thuis te blijven en niet te komen kijken (ergeren) dan de bus/trein/auto te pakken en te komen kijken.
Elke show geen finale? Er zwerven her en der overal wel filmpjes van shows van Katan waar een behoorlijke finale in zit en zelfs met consumentenvuurwerk nog.
Als Katan te veel shows schiet, zegt dat dan iets over de kwaliteit van de show/vuurwerk of over JOU mening? Als het vuurwerk zo slecht was en zo eentonig zouden alle shows dan niet naar een ander bedrijf gaan denk je?
Nog geen shell gezien? Dan moet je de juiste shows uitkiezen. Overigens, als een locatie dat niet toelaat omdat de veiligheidsafstanden niet gehaald worden zal dat ook lastig gaan , denk je niet?

Iets meer respect mag wel... Je bent pas 15, komt net uit de luiers en dan al zoveel eisen en negatief commentaar ?

Hier wil ik het graag bij laten.

De groeten.

wat jij wil joh , sorry voor mijn reactie , ook naar de andere leden die zich beledigt voelde en dit erg duidelijk hebben gemaakt , mijn excuses .

En nu weer ontopic.
Persoonlijke smaken zijn er, en die mogen ook gedeeld worden.
Maar doe dit via pm of in het goede topic.

Nu weer naar de show.

Zohe wat een ophef weer allemaal :bonk:

heb je je wel eens afgevraagd wat het gemiddelde budget is voor een show ? je mag je blij prijzen met 1000 euro de show. Dat is dan excl de manuren die je er mee maakt dan hou je mischien 750 euro over voor het vuurwerk zelf. Vind je het dan logisch dat dan hun shows op elkaar lijken ? want je gaat dan geen blokken van 100 euro of meer erin zetten. Maja ga er verder niet meer op in en laten we maar weer ingaan op het onderwerp en dat is de show!!

Hier worden wel hele voorbarige conclusies getrokken. als je al ooit eens een keer een wat slechtere show gezien hebt van Katan wil dat nog lang niet zeggen dat ze dat allemaal zijn!

Als je de show gezien hebt, en je hebt dán opbouwende kritiek ik denk dat je daar meer punten mee scoort dan vooraf Katan maar ongefundeerd af te branden. Daar kunnen ze dan oko wat mee.

Veel shows lenen zich er ook niet voor om daar uitgebreide scenarios voor te gaan lopen schrijven. Zeker als er ook verdient moet worden, wat logisch is als je een vuurwerkbedrijf runt, er moet immers brood op de plank komen.

Het is zoals al eerder aangehaald een combinatie van locatie en budget die de show bepalen.. je kan van een gemiddelde kermis show niet verwachten dat er 3000 shells van 4inch en groter staan, zeker niet in Nederland waar de afstanden gewoon (belachelijk) groot zijn.

Dus dan ben je genoodzaakt om op consument en klein kaliber terug te vallen. Het is aan de vuurwerker dan ook om daar zijn creativiteit in te leggen. Je kunt met consument ook heel wat. Zoals mooie fronten schieten digitaal\electronisch met consumenten potten.

nog iemand die wel naar deze show gaat? het weer ziet er niet best uit moet ik zeggen. ik verwacht dat het strak flink zal gaan regenen.

Ik weet niet of ik ga als mijn ouders willen rijden en ik zelf niet te moe ben dan ga ik wel was gisteren ook al laat thuis dus zit er niet echt helemaal meer in denk ik.

:bye:

nog iemand die wel naar deze show gaat? het weer ziet er niet best uit moet ik zeggen. ik verwacht dat het strak flink zal gaan regenen.

Boyke b en ik gaan nog wel, Ik heb geen idee hoe het schietterrein er uit ziet.

Ik denk dat je wel weet hoe boy en ik erruit zien, Van alle foto's van trip reports? Dan moet je maar even hallo zeggen. Altijd gezellig natuurlijk.

Ward.

Boyke b en ik gaan nog wel, Ik heb geen idee hoe het schietterrein er uit ziet.

Ik denk dat je wel weet hoe boy en ik erruit zien, Van alle foto's van trip reports? Dan moet je maar even hallo zeggen. Altijd gezellig natuurlijk.

Ward.

ik kijk het weer nog even aan, zal dan kijken of ik kom of niet... zelf weet ik ook niet waar het schiet terrein zich precies bevind maar dan kijk ik wel even in de omgeving anders zie ik jullie wel.

Hé Kevin, Ben je nog geweest gisteren?

Ik vond het een prima showtje. En zeker de moeite waard hoor, De plek waar het geschoten werd was wel bagger. Er was maar één plek waar je het vuurwerk een beetje fatsoenlijk kon bekijken. En dan moet je denken aan 5 meter in de brede.

Paar foto's van de ''opbouw''

( Enig idee welke potten er in het midden staan? Die waren echt ge-wel-dig!)

Ik vond het een hele leuke show, En de gasten van Katan vuurwerk vond ik ook best aardig, Leuk dat we even mochten kijken, Bedankt.

Back
Bovenaan