Dominator

Beja

VWC lid
Artikelnummer: 136
Soort: Cake
Collectie: Star collectie
Aantal schots: 70
Kruitgewicht: 500 gram
Effecten: Glitter, tail, time rain, comet, palm
Kleuren: Blauw, wit, groen, goud en rood
EAN-code: 8717202631360
Aantal per karton: 4 stuks
Verkoopadviesprijs: € 49,95
Film:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Brave&Wichers voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vergeet niet de film te kijken, kan hem niet linken, maar hij staat onder de foto's op deze pagina; http://www.vuurwerkblog.nl/351/dominator-nieuw-vuurwerk/
Feitje; let op de intro en de opzet van de film, compleet nieuw en dat is de nieuwe stijl voor hun films.

Een 500grammer voor krap 50 euri als adviesprijs en dan zo'n rammer van een cake haha. Zal tevens door de manier van filmen zijn, full screen, maar ik heb hier toch zwaar zitten genieten hoor! Denk je dat die chry crackling de finale is, krijg je nog een rij schoten met een zieke finale haha, ja, deze wil ik zeker nog live meemaken! :p

Keurige cake hoor, lekker tempo zit er in, en dan een serie salvo,s en 2 afsluitende finale,s. Helemaal goed.
Klasse van B&W dat er bij het nieuwe product ook een filmpje geplaatst wordt.

ik kan nou wel een lang ver haal gaan houden maar dat heeft geen nut .
want dit is gewoon een goeie cake die de lucht lekker vol pompt .
ik ben benieuwt hoe hij in het echt is

ik kan nou wel een lang ver haal gaan houden maar dat heeft geen nut .
want dit is gewoon een goeie cake die de lucht lekker vol pompt .
ik ben benieuwt hoe hij in het echt is

Met B&W weet je het nooit :p Ik vind dit ook een supergoed blokje, vooral die laatste salvo met rode palmbomen. AANRADER!

Deze cake ziet er goed uit hoor! Mooie combinaties in blinker boeketten. Voor mij persoonlijk had er geen crackling in de finale hoeven zitten. Wel moet ik zeggen dat het bovenstaande filmpje wel erg ingezoomd is.

Ben het met je eens. Het vrij ver ingezoemd waardoor de boeketten groot lijken. Op het eerste gezicht ziet het er goed uit.

Deze cake ziet er goed uit hoor! Mooie combinaties in blinker boeketten. Voor mij persoonlijk had er geen crackling in de finale hoeven zitten. Wel moet ik zeggen dat het bovenstaande filmpje wel erg ingezoomd is.

Kijk hier word ik nou blij van lekker hoor krachtig lekkere tempo,tijdsduur prijs
Een erg goede pot en zeker z,n geld waar deze komt er.

heb deze cake vanavond live gezien en was erg verast! Mooie grote blinkerboeketten en mooie finalesalvo's! Voor net 50 euri een goeie cake!

Filmpje Demo Busscher 18-12-2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatste schoten van rechterblok gingen fout :)
Ik was positief verrast over dit blokje.

d3vy: bedankt voor het filmpje.
klopt het nu dat de burstknal zo zacht is, of komt dat door de afstand van filmen?

d3vy: bedankt voor het filmpje.
klopt het nu dat de burstknal zo zacht is, of komt dat door de afstand van filmen?

De burst was best aardig. Ik stond echter precies in de wind waardoor het geluid matig is. Je kan de burstknallen zelf beoordelen want ik heb meer filmpjes gemaakt http://www.youtube.com/d3vyy ook de extreme salute staat er tussen.

Ik wilde dit jaar eigenlijk B&W overslaan maar dit blokje lokt mij toch nog wel naar mijn lokale B&W dealer.

Echt kwaliteit, ik leg niet veel 50.00 neer voor een cake maar dit is gewoon een super pot, Lekker veel schoten en een mooie finale .
Droom er al van om het te mogen afsteken!!!

Ik heb hem dit jaar ook gehad! Echt een aanrader! Ik vond hem de uitblinker van de avond. Beter dan de X-Box van X-treme! Dus, voor volgend jaar staat hij op mijn verlanglijst! Het liefst 2 haha! Geweldige eindknallen!

Aanrader!!

In een woord: GE-WEL-DIG!!! Echt de absolute topper van de avond! Je moet deze niet aanschaffen voor z'n grote boeketten (dat is ook niet reëel voor een bak met 70 shots), maar het gaat hier om de pure power van dit blok. Als je nog niet bekomen bent van het ene salvo, krijg je het volgende salvo nog heftiger om je oren. Hier kon ik op applaus rekenen en ik weet zeker dat veel mensen die de Dominator hadden (of de Black Out natuurlijk) ook enthousiaste buren hadden.
Petje af voor B&W, ze hebben zichzelf dit jaar overtroffen (ook met The Fan van Lidu). Ik ben nu al benieuwd naar wat ze volgend jaar voor ons in petto hebben. Tot die tijd staat de Dominator bovenaan mijn lijst.

Back
Bovenaan