Dominator

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1744
Artikelnaam: Dominator
Bruto Gewicht: 2800 gram
Netto kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 24 schoten
Effectomschrijving: State of the art is hier duidelijk een understatement. Dominantie in de lucht! Betoverende effecten!
Tijdsduur: 22 sec.
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 37,5
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1744-Dominator-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Gisteravond gezien bij Kuiper. Ik dacht al tijdens de show, dit is vast een sample. Helaas ook bevestigd. Dit was te mooi om waar te zijn. Nu hebben we nog geen goed beeld van deze cake.

toch ga ik hem nemen. volgens mij een beest in de straat. ik neem er gewoon 3. 2 als finale en een single om te beginnen

Heb deze ook besteld. Denk dat deze echt een van de toppers voor beste losse cakes van 2018 kan worden. Burstknallen klinken lekker diep en hard, prachtig grote boeketten, heldere kleuren en blinkers die lang blijven hangen. En die finale met die soort gouden watervallen tussen die rode blinker boeketten... kijk er echt naar uit om deze van dichtbij te zien :D

Pfoe, wat een formaat heeft deze bak voor een 24 schots! Laat voor de geïnteresseerden nog wel weten hoe hij was.

Echt wel een mooie bak hoor, presteerde nagenoeg in de buurt van de demo. Gewoon 1 geschoten niets mis mee. Zou er niet de volle mep voor willen betalen maar voor onder de 30 euro is het een goeie koop

Back
Bovenaan