Dokkum 29-08-2008

net terug uit het gezellige dokkum....

vlakbij de molen werd het vuurwerk door katan de lucht in geschoten; 500-grams kwaliteit wat ongeveer 10 a 15 minuten non stop door ging aangestoken door 2 gasten met vuurwerklontjes :) maar erg vermakelijk hoor. sowieso vind ik het altijd leuk om vuurwerk te zien, maar hier zat gewoon leuke afwisseling in en er werd geklapt naar afloop, zegt heel wat toch ;)

Ik ben op het laatste moment gaan kijken met mijn vriendin en ik moet zeggen: HET WAS GEWELDIG. Ik werd door een jongenman achter mij aangesproken dat ik lid moest wordn van vuurwerkcrew,nou gelijk maar even gedaan!
Voor ruim 2000 man hebben de 2 heren dit vuurwerk handmatig afgestoken. Opzicht is dit niet zo uniek maar de teamwork was meer dan perfect. Alle vuurwerk ging tegelijk de lucht in. Ook de opbouw van het vuurwerk was top. Eerst rustig en steeds drukker. Ik heb genoten! Klasse katan.. Ik kom snel weer kijken denk ik. Overigens zat er één hele mooie pot in hier werd mee begonnen en vlak voor het einde nog een keer, ging super snel heen en weer. Spektakel.

welkom op ons forum wheelsofsteel;

Bedoel jij soms deze cake? De General
Hier nog een video van de General
http://www.profivuurwerk.nl/films/general.wmv

hahaha dit is wel weer toevallig dat hierover begonnen wordt....ik ging gisteravond gelijk zoeken welke cake dit was, want die viel mij ook heel erg op....wat een bak is dat man....super geweld bijna niet te geloven dat dit 500 gram is toppppppp!!!

en idd fred die cake is het...goed ingeschat!!!

Back
Bovenaan