Wat zie jij het liefst in een gecombineerd vuurwerkpakket?

Wat zie jij het liefst in een gecombineerd vuurwerkpakket?

• Veel vuurwerk van mindere kwaliteit en een lagere prijs

Stemmen: 11 8,7%
  • Minder vuurwerk van goede kwaliteit en een hogere prijs

Stemmen: 26 20,6%
  • Veel vuurwerk van goede kwaliteit en een hoge prijs

Stemmen: 34 27,0%
  • Losse producten kopen is de beste optie i.p.v. een vuurwerkpakket

Stemmen: 55 43,7%

• Totaal stemmers
    126

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Via deze poll willen wij graag te weten komen wat jullie vinden van de vuurwerkpakketten welke worden aangeboden.
Er zijn tal van vuurwerkpakketten te verkrijgen met alleen fonteinen, alleen cakes, alleen pijlen, maar ook veel combinaties van alles. Wij willen weleens te weten komen wat jullie nou precies voor een pakketten waarderen, wil je duurdere pakketten die wel vol kwaliteit zitten en minder artikelen bevatten of wil je juist veel vuurwerk voor weinig geld waarbij de kwaliteit ook minder zal zijn? Hiervoor hebben wij meerdere polls gemaakt, deze poll gaat over de pakketten met de combinatie van pijlen, fonteinen en cakes, laat je stem en mening horen.
Ook de importeurs zijn benieuwd naar de meningen van vuurwerkliefhebbers, wij hebben vaak een andere kijk op de zaak en kunnen bijdragen aan een verandering en/of verbetering van dergelijke onderwerpen.

In de poll staat daarom de algemene vraag centraal; Wat zie jij het liefst in een gecombineerd vuurwerkpakket?
Met jullie stemmen weten wij daar dus een beeld van te schetsen, maar liever lezen wij nog meer dan dat, wij willen graag een beargumentatie van jouw keuze, waarom heb je het antwoord gekozen? Enkele voorbeelden van punten die wij graag zouden willen lezen in een reactie zijn;

- wat zijn de positieve en/of negatieve punten van jouw keuze?
- wat denk jij dat de gemiddelde consument wilt, vermeld jouw kijk er eens op.
- wat is het maximale bedrag wat voor gecombineerde vuurwerkpakketten gevraagd mag worden en waarom?

Schroom niet om te antwoorden, wees ook zeker eerlijk in jouw mening, niemand word ergens op afgerekend, ieder zijn mening is even belangrijk.

Wij danken jullie alvast hartelijk voor de medewerking, de uitslagen worden doorgespeeld aan importeurs en wellicht ook detaillisten.
Met vriendelijke groet,

Vuurwerkcrew.nl

Je mag niet stemmen in deze enquête :sad:

Mijn antwoord zou zijn: Veel vuurwerk van mindere kwaliteit en een lagere prijs.

- Veel consumenten kopen een pakket voor in de vooravond dus hoeft het niet van perfecte kwaliteit te zijn en een hoog budget hebben.
- Veel vuurwerk van mindere kwaliteit en een lagere prijs, want als ze goede kwaliteit willen dan kopen ze wel losse producten.
- 130, maar natuurlijk moeten er ook veel goedkopere pakketen zijn voor mensen met een laag budget.

:bye::bye:

Ik heb het niet zo op pakketten teveel prul zeg maar. Veel fontijnen met weinig inhoud. Ik geef liever meer geld uit aan losse potten zodat ik zelf mijn spullen kan samen stellen. Dus gekozen voor Losse producten kopen is de beste optie i.p.v. een vuurwerkpakket

Nee dankje, zo'n verzamelpakket is mij teveel bij elkaar geraapt. Dan heb ik te weinig controle over wat er in zit; ik heb liever dat niet alles mooi is door m'n eigen fout, dan dat ik het zo in een pakket gekregen heb. 't Is misschien leuk als je een gezin met kinderen hebt, of voor mensen die niet weten te kiezen, en heel misschien een klein pakketje om lekker 's avonds af te steken, maar liever niet.

Precies, vuurwerkpaket is meestal vol met slechte pijlen fontijnen potjes en weet ik nog wat meer. Geef mij maar liever een paket met alleen potten of fontijnen of pijlen.
Dan betaal ik liever iets meer voor kwalitiet dan laag voor kwantiteit.

helemaal mee eens, die assortimentspakketjes van tegenwoordig stellen echt niet veel voor. Geef mij dan idd maar bijv De Jorge Box 4, die jij net al noemde in een anders topic, was een net pakket voor een mooie prijs:)

Ik wil graag alleen vuurwerk dat ik leuk vindt.
Dus zorg ik ervoor dat ik alleen die dingen koop waarvan ik denk dat ze goed zijn. Als je een pakket koopt heb je leuke dingen, maar er zitten ook altijd slechte dingen bij. Bovendien is de kwaliteit in een gecombineerd vuurwerkpakket nooit erg goed, of je moet al aan hoge prijzen gaan beginnen.
Daarom heb ik gestemd op losse potten.:)
:bye:

Paketten zijn mijn favoriete onderdelen van het vuuwerk door de diversiteit. In een goed pakket moeten voor mij fonteinen, batterijen, kaarsen en vuurpijlen zitten.

Een assortiment heeft door het brede scala ook vuurwerk wat men persoonlijk niet had willen zien (de ene vind Romeinse Kaarsen maar niets en de andere vind dat van pijlen). Daarnaast kan het prijsverschil ook heel groot zijn, een pakket van 20 euro of een pakket van 110 euro. Persoonlijk vind ik 50 euro voor een groot pakket met meerdere van alles meer dan genoeg.

Big Box van Lidu van Brave en Wichers vind ik het beste pakket met alleen batterijen. Echt hele mooie effecten. Daar betaal je helaas dan ook wel 110 euro voor alleen dat is dan echt het mooiste pakket naar mijn mening wat je ken halen in Nederland. Het zijn alleen batterijen dus alleen effecten in de lucht. Ook zittne er geen kleine batterijen in en knallen ze allemaal in de lucht dus een groot feest gegarandeerd met dit pakket.

Mhh, mensen kraken mijn favoriete pakket van Schuurmans ook af met dat er niks in zit, terwijl er zoveel pracht in zit. Dus ik kies voor de goedkope, slechte, maar heel veel mogelijkheden pakket,

Ik koop wel pakketten en van alles wat ik ben ook wel eens op mijn bek gegaan vorig jaar nog met de bw nog iets van star zou heel veel 200 gr potten in zitten 110E betaald maargoed ik heb ze voor 31 dec allemaal afgestoken echt kleine potjes.
Ik zeg zelf de grote doet niet toe maar als ik een filmpje had kunnen zien die dus niet te vinden was had ik het nooit gekocht.
En het ergste is dat er geen dealer van lidu star enz was in almelo en ik zelf de importeur heb gebeld.
En tegen mijn verbazing in werd het verkocht bij rijksen dierenwinkel en wat nu bestel ik ook crosette king dus niets als het filmpje kreeg een nieuwe maar weer geen efeckt waar ik voor betaalde of graag wilde dat daar gelaten.
Ik ben en blijf paketten kopen er zijn genoeg leuke pakketten goldselection rainbow wolff enz enz dus een leuke voorspel op het grote climax.
en soms sta je versteld wat je krijgt.
Dus heb ik dit jaar weer 350E appart voor pakketten ik koop 1500E en heb mede familie die mij laat kopen en beslissen voor een kleine 1250 tot 1500E en geloof me maar er zal genoeg geknalt en afgeschoten worden.
En dan hebben we het alleen over legaal vuurwerk en de rest is al in de opslag en politie die kunnen er aan ruiken en verders niets.

- wat zijn de positieve en/of negatieve punten van jouw keuze?

De positieve kanten zijn dat ik het toch altijd heb getroffen met een pakketkeuze, negatief : pakket vaak te "klein" ( te weinig inhoud bij normaal budget )

- wat denk jij dat de gemiddelde consument wilt, vermeld jouw kijk er eens op.

Ik denk dat de consument in deze tijden van crisis en de euro ook graag wil stoken met oud en nieuw, maar doordat het vuurwerk idioot duur is dat niet kan, Ik ben zelf pappa van twe kinderen in een gezin waarin ik de enige broodwinnaar ben, en als ik soms hoor wat voor bedragen sommige freaks uitgeven wordt ik soms toch lichtelijk "jarloers ".

- wat is het maximale bedrag wat voor gecombineerde vuurwerkpakketten gevraagd mag worden en waarom?

Ik vind € 100 een mooi bedrag, wel moet daar een paar goede multishots inzitten van min. 16 shots en goede vuurpijlen. Waarom : omdat ikzelf toch voor een bedragje erbij wat los spul koop.

Dus eigenlijk meteen een noodkreet aan de vuurwerkimporteurs : maak dat vuurwerk eens goedkoper, ik zou ook weleens een 500 grammer willen kopen, maar dat is meer dan een half pakket voor mij !!! :shocked:

Back
Bovenaan