Doetinchem : 25-05-2012

stefantvs

VWC lid
Datum: 25-05-2012
Provincie: Gelderland
Plaats: Doetinchem
Straat: Wijnbergseweg
Tijd: 19.00 tot 23.00 uur.
Wie: Katan
Wat: Onbekend
Waarom: Onbekend

Vaarverbod Oude IJssel tijdens vuurwerk kermis Doetinchem

Vaarverbod Oude IJssel tijdens vuurwerk kermis Doetinchem

Op vrijdag 25 mei tussen 21.45 en 22.30 uur geldt er een vaarvervod op de Oude IJssel tussen de Oude IJsselbrug en de spoorbrug/fietsbrug in Doetinchem. Dit komt doordat er op dat tijdstip vuurwerk wordt afgestoken tijdens de voorjaarskermis in Doetinchem. Waterschap Rijn en IJssel heeft een scheepvaartbericht hiervoor uit laten gaan.

Bron

bron: katan vuurwerk

maar djhek mag alles weer sjouwen voor mij, dus vandaar zijn reactie.

"ja baas, nee baas, ja tuurlijk baas"

:D

Maar weet iemand ook wat er geschoten gaat worden? Als het wat is kom ik wel even langs om te filmen:)

Consumentenblokken :)
Met stadsfeest in Doetinchem worden altijd mines en kaarsen bij geschoten, maar met het mei vuurwerk nooit.

gisteren in Tiel geweest en vrijdag even in doetinchem met de kermis wezen kijken. even met vrouwkelief over de kermis gewandeld en toen naar de bleek voor het vuurwerk. vorig jaar ook geweest, vond het toen niet echt bijzonder, alles per 2 en beetje rommelig toen. dus had geen verwachtingen vooraf,
moet eerlijk toegeven dat mijn verwachtingen ZWAAR zijn overtroffen. de show was electronisch dat alleen is al een pluspunt waard.
maar ik vond het mooie eraan dat er pieken waren dat het hard ging en leek alsof de finale eraan kwam maar toen gelijk weer rustig moment daarna, dat maakte het wel spannender. Finale was gewoon echt errug goed, en hard, kinderen bij het lint stonden met vingers in de oren, vallas doetinchem 2012 hahaha. zeer goed showtje

gr van de asfalt trucker

Back
Bovenaan