omepje VWC Moderator Forumleiding 29 nov 2009 #21 Inderdaad, opruimen hoort er gewoon bij. Ik zelf vind het ook helemaal niet erg om te doen, vind het een zoort van afsluiting van oud&nieuw.
Inderdaad, opruimen hoort er gewoon bij. Ik zelf vind het ook helemaal niet erg om te doen, vind het een zoort van afsluiting van oud&nieuw.
Janniekske VWC lid 29 nov 2009 #22 Vind het altijd wel leuk om op te ruimen, maar wel de volgende morgen zodat ik nog even kan zien hoe de straat eruit ziet bij daglicht, haha.
Vind het altijd wel leuk om op te ruimen, maar wel de volgende morgen zodat ik nog even kan zien hoe de straat eruit ziet bij daglicht, haha.
jetixtom1 VWC lid 22 dec 2010 #23 explosie123 zei: wat een rotzooi op die eerste foto, maar wat schoon op die 2e foto heb je een veeg wagen gehuurd ofzo Klik om te vergroten... Ik denk dat het in die dozen zit, op foto 2. Dus het zal nog wel afgevoerd worden
explosie123 zei: wat een rotzooi op die eerste foto, maar wat schoon op die 2e foto heb je een veeg wagen gehuurd ofzo Klik om te vergroten... Ik denk dat het in die dozen zit, op foto 2. Dus het zal nog wel afgevoerd worden