Doden door ontplofte kerstboom

moontan

VWC lid
BERLIJN - Amper vier weken na kerst zijn drie mensen in Duitsland omgekomen door een geëxplodeerde kerstboom.

De uitgedroogde boom in een huis in de zuidelijke plaats Friedberg ontplofte nagenoeg toen enkele kaarsen werden aangestoken, meldde een politiewoordvoerder dinsdag.

Twee vrouwen van 63 en 87 jaar kwamen om in de vlammenzee. Een derde persoon van 63 jaar sprong uit het raam en overleed later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Enkel een 87-jarige vrouw wist zich op tijd uit de voeten te maken.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3049976/__Doden_door_ontplofte_kerstboom__.html?p=38,1

Naschrift Moontan: nu komt er zeker ook een verbod op kerstbomen?

Wat is dit dan weer voor een bericht, kan me niet voorstellen dat een kerstboom zo ineens ontploft als je wat kaarsjes aansteekt, mischien was het wel een kerstbom haha.

Maarja erg genoeg voor deze mensen die zijn omgekomen, maar zou er wel wat meer over willen weten dit klinkt mij iig een beetje raar.

Mwah, een uitgedroogde kerstboom kan erg snel ontbranden. Ontploffen met een knal zal het niet zijn geweest, maar een supersnelle steekvlam die sneller was dan de verrassingsreactie...ja, kan 't me best voorstellen.

Ik zeg:

Arno bonte inzetten!!

-Verbied kerstbomen want ze zijn levensgevaarlijk!
-Het kappen zorgt voor een enorme tekort aan CO2!
-De jeugd steekt ze altijd in de fik tijdens oud en nieuw!
-En het zorgt voor heel erg veel rommel die de gemeente weer kan opruimen!

Gemeenten moeten professionals inzetten om in elke gemeente een grote kerstboom neer te zetten in het centrum en deze te versieren zodat elke burger kan genieten en niemand gewond raakt!

Arno kom op jonge je kunt het!

Back
Bovenaan