Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Snap sowieso niet als je 51 jaar bent dat je dan nog met pijpbommen zit te *****n.
die heeft zich nog net op het laatst gequalificeerd voor de Darwin Awards van 2013
niks met vuurwerk te maken, maar wel met een hoop domheid.
Nou, dan weten we alweer genoeg. Het heeft weer niks met vuurwerk te maken. Gewoon een zelfgemaakte BOMoke jongens relax heb eigenlijk niets met vuurwerk maken . want hij had zelf een PIJPBOM VAN IJZERSTAAF.. in mekaar geknutseld .woon zelf in medemblik dus ik hoorde het nieuws rond 19.0o al van mensen uit de woonwijk het is erg wat gebeurd is .en had niet hoefen gebueren ... van die man van snakbar smikkelhoek en voor ze 3 kinderen maar hij had wat beter na moete denken
oke jongens relax heb eigenlijk niets met vuurwerk maken . want hij had zelf een PIJPBOM VAN IJZERSTAAF.. in mekaar geknutseld .woon zelf in medemblik dus ik hoorde het nieuws rond 19.0o al van mensen uit de woonwijk het is erg wat gebeurd is .en had niet hoefen gebueren ... van die man van snakbar smikkelhoek en voor ze 3 kinderen maar hij had wat beter na moete denken
Ik snap gewoon nog steeds niet dat mensen,vooral mensen boven de 30 waarvan je zou denken dat ze wel wat levenswijsheid hebben pijpbommen gaan knutselen? Iedere volwassen gozer kan toch wel in godsnaam bedenken dat daar splintertjes vanaf schieten???? Zoveel berichten van mensen die gewond raken van zelfmaak bommen tijdens oudjaar. Ik snap het gewoon nietMensen die weten hoe ze pijpbommen maken moeten gewoon weten wat de risico's daarvan zijn. En al helemaal iemand van 51 midden in een straat met allemaal families die naar het vuurwerk staan te kijken met waarschijnlijk zijn bloedeigen kinderen verderop. Ik begrijp het gewoon niet hoe mensen in elkaar zitten..
Ja maar toch. Ik vind het nogal apartAan de andere kant hoeveel mensen knutselen niet en hoevaak gaat het fout? Al die keren dat het goed gaat horen we niet maar god mag weten hoeveel mensen er knutselen. Elk jaar nieuwe feiten en weer nieuwe mensen....
ja sorry was eve in de war ..Geen idee wat voor vuurwerk het was of misschien iets heel anders. Maar wat je zegt klopt niet. Dit slachtoffer heeft niks met de snackbar te maken. De beste man van de Smikkelhoek is ook overleden, dat wel, maar niet vanwege vuurwerk.
ik hoorde van me buurman is 2 straten verder op gebuerd weet niet zkker of ales wel klopt wat verteld woordHeb van een collega van me gehoord dat het om het afschieten van een Shell (waarschijnlijk 5") ging. De Shell ging niet volgens plan af de man is vervolgens in de buis gaan kijken wat er aan de hand was en toen kwam de Shell eruit. Volgens een ooggetuige jongetje van 11 (die even later bij mijn collega op zijn feestje was) was zijn halve gezicht weggeblazen.