Djaimy's oud en nieuw 2015/2016

Omdat ik vandaag 7 jaar lid ben van Vuurwerkcrew en omdat het de laatste oktober dag is waardoor het nu wel érg dichtbij komt, rammen we de avond even door met The Intimidator van Lesli. Een heerlijke salvocake voor een prima prijs.

Omdat november begonnen is, de bladeren van kleur zijn veranderd en naar beneden vallen vandaag een filmpje over een cake waarvan de kleur veranderd: de Color Change van Vuurwerktotaal. Een leuke 19sh cake met prima effecten.

Nou, vanaf nu probeer ik het écht wat actiever op te pakken. Door drukte schiet het er steeds bij in. We vervolgen met de Yellow River van Pangu. Een prachtige, grote cake van Pangu met een uitstekende kwaliteit! Een van de betere losse cakes. Kijk en aanschouw

Zo ziet er goed uit, met een mooie versnelling in het midden. Deze maar eens in de gaten houden. Vind het ook sfeer verhogend, met de achtergrond muziek (John West). Begint weer te kriebelen!

Zo ziet er goed uit, met een mooie versnelling in het midden. Deze maar eens in de gaten houden. Vind het ook sfeer verhogend, met de achtergrond muziek (John West). Begint weer te kriebelen!

Bedankt kerel! Was ook een erg sfeervolle dag met de muziek, toch een beetje de smaak hier in 't oosten, haha!

Bedankt kerel! Was ook een erg sfeervolle dag met de muziek, toch een beetje de smaak hier in 't oosten, haha!

Haha, ja John West is van alle markten thuis, van Den Haag, Noord-Brabant tot aan het oosten. Ook wij draaien buiten muziek tijdens de jaarwisseling en wat mij betreft kan John daarbij niet ontbreken. Heb hem als mede Hagenees nog gezien toen die aan het begin van zijn carrière stond.

Haha, ja John West is van alle markten thuis, van Den Haag, Noord-Brabant tot aan het oosten. Ook wij draaien buiten muziek tijdens de jaarwisseling en wat mij betreft kan John daarbij niet ontbreken. Heb hem als mede Hagenees nog gezien toen die aan het begin van zijn carrière stond.

Haha, is helemaal mijn smaak die Nederlandse muziek! En is tijdens een avond met vuurwerk wel een must vind ik, sfeerverhogend. Misschien wel tijdens het schieten uitzetten, ondanks dat het sfeerverhogend is.

Erg mooie cake is dit. Helaas nog nooit zelf gehad, maar al vele films van gezien. Effecten zien er altijd groot en vol uit.

En niet iedereen in het Oosten houd van John West:wink:.

Erg mooie cake is dit. Helaas nog nooit zelf gehad, maar al vele films van gezien. Effecten zien er altijd groot en vol uit.

En niet iedereen in het Oosten houd van John West:wink:.

Haha, Wesley, is niks verkeerds aan toch, John west :p

We knallen het weekend uit met een leuke waaier van Evolution Fireworks; de Crackling Purple. Een prima prijs/kwaliteit waaier met mooie kleuren.

Leuke topic Djaimy . Leuke filmpjes en dat brengt de sfeer er mooi in . Ik zeg door gaan met posten haha

Bedankt heren! We gaan vanavond ook weer een filmpie posten, altijd goed voor de sfeer! Vanavond tijd voor één van de mooiste losse cakes van Nederland; de Daisy Beam van Rubro vuurwerk! Had hem 2 keer en wou hem 2x schieten, maar helaas ging de eerste te snel aan waardoor ik toch maar achteruit stapte. Daarom 2x achter elkaar!

DECEMBER!!!! En dat gaan we vieren ook! Hier alvast een voorproefje voor de komende maand; de Big Momma van Lesli. Topper van de bovenste plank voor de prijs!

Mooi filmpje weer Djaimy, genieten dit.
Big Momma blijft een toppertje inderdaad, mooie bak.

Zo, vanaf nu écht elke dag een filmpje. Druk de afgelopen dagen, maar nu wat meer tijd. We vervolgen met de Gravity, 2x, prachtige fluitbak die dit jaar 10x in de collectie zit. 2 films ervan:

Kleine verrassing nog erbij, de Secret Salvo. Leuk hebbeding!

Back
Bovenaan