Djaimy's oud en nieuw 2015/2016

Djaimy

VWC Moderator
Forumleiding
Allereerst nog voor iedereen de beste wensen! Dat het een jaar met veel vuurwerk mag worden!

Dit jaar heb ik mijn beste oud & nieuw gehad, we waren namelijk met een grote groep op een prachtige locatie. We hebben het gevierd met een man of 40 's avonds, waarbij er steeds mensen bij ons een biertje kwamen meepakken om naar het vuurwerk te kijken. We hadden dus ook momenten met 50/60 man! 's middags hebben we eerst carbid geschoten tot 5uur, om om 6 uur los te kunnen gaan met vuurwerk. Dat hebben we geweten! Ik heb zelf gezorgd voor het legale deel van de dag, meeste kwam bij Kuiper vandaan. Heb daarnaast een gewonnen prijs opgehaald bij Harrieboem in Halle, 4 return of the Phoenix opgehaald bij Fixet Zevenaar en nog naar Duitsland (Kaufland en Aldi) geweest. Hieronder volgen de collectiefoto's van mijn deel:
Collectie ingepakt.jpg
NL collectie.jpg
DE collectie.jpg

Dit was echter niet het enige vuurwerk van de dag, er zijn ook niet legale dingen geschoten. Ik zal hier ook wat films van plaatsen in dit topic, maar onthoud goed, dit was dus NIET van mij. Ik hou me meer bezig met legaal!

Ik zal hier in de loop van het jaar wat films gaan plaatsen van de producten e.d., ook komen er day-after foto's te staan en wat sfeerfilms van de stookplek. Ik heb ook verschillende projectjes gemaakt, deze ben ik vergeten goed op de foto te zetten helaas. Ik heb er wel wat foto's van, deze zal ik ter zijner tijd ook plaatsen. De projectjes bestonden o.a. uit 24 Reno's, 4x Happy Thunder Q, 5x Secret Salute, 6x Rapid Rampage e.d.

Laatst bewerkt:
Zo, tijd voor een filmpje & een paar foto's waar we mee gaan aftrappen! Als eerste een paar mooie day-after foto's, geeft een indruk van het schietveld & wat we zoal hebben weggeschoten:
Dayafter.jpg
Dayafter (1).jpg
Dayafter (2).jpg

Nu het projectje waar we mee begonnen, een heus 18:00 uur project. Niet al te beste kwaliteit, gefilmd met een mobiele telefoon. Wat je ziet is;
- 1 Raw Whistler - Zena (hadden er 2 moeten zijn, 1 mistte bij de bestelling)
- 4 Reno's - Helios
- 8 Reno's - Helios
- 6 Rapid Rampage - Royal
- 5 Secret Salute - Rubro

Hier een filmpje van 2 Duitse cakes. Het betreft de Werewolf van Panda Feuerwerk, een erg grote bak met leuke fluiters en effecten. Waren niet van mij, zou ze zelf ook niet kopen, ga liever voor een Gravity o.i.d.

Leuk topic Djaimy, mooi verhaal erbij over de sfeer wat mij zeker benieuwd maakt.
Kom maar op met al die foto's.

Leuk topic Djaimy, mooi verhaal erbij over de sfeer wat mij zeker benieuwd maakt.
Kom maar op met al die foto's.

Zal proberen een beetje stapsgewijs het jaar door te gaan met alle video's en foto's. Helaas zijn niet alle foto's even goed gelukt maar heb er nog wel een aantal :D

Ik ben geabonneerd! Altijd lekker om door het jaar heen vuurwerkfilmpjes voorbij te zien komen op YouTube.

Topic was me nog niet opgevallen,maardat ziet d'r goed uit,en wat een mooie stookplek zeg :D.En aan de fotoos te zien kunnen we nog wel wat verwachten,ik ben in ieder geval nu wel nieuwsgierig geworden.Ook het 1800 Project is netjes op elkaar afgestemd,tot nu toe beval het me wel wat ik gezien hebt,dankjewel kerel!

Zo, we zitten alweer in oktober en het gaat nu écht hard. Daarom zal ik mijn topic weer wat op proberen te pakken. Laten we het nieuwe seizoen aftrappen met een lekkere rammer, de Down Under van Marijn vuurwerk. Een indrukwekkende cake met zijn felle tails en prima knal. Aankomend jaar zeker weer in de collectie!

We vervolgen dit topic met een ander filmpje, dit keer een Sky Crowns van Royal. Hier had ik hoge verwachtingen van, aangezien ik die erg mooi vond overkomen op de demo's. Helaas werd het een productiefout exemplaar; het effect van de Sky Palms maar dan ontiegelijk slecht uitgevoerd:

Bijna november, dus weer tijd voor een nieuw filmpje. Vanaf november zal ik wat actiever gaan posten.

We vervolgen met de Gate of Heaven 1 en dan 5x tegelijk. Een leuk blokje voor een scherpe prijs te verkrijgen, zeker met een actie. Per 5 levert dit een leuk spectakel op met de mooie rode kleur en de salutes.

leuk! deze heb ik voor dit jaar ook zo bedacht.

Bijna november, dus weer tijd voor een nieuw filmpje. Vanaf november zal ik wat actiever gaan posten.

We vervolgen met de Gate of Heaven 1 en dan 5x tegelijk. Een leuk blokje voor een scherpe prijs te verkrijgen, zeker met een actie. Per 5 levert dit een leuk spectakel op met de mooie rode kleur en de salutes.

Back
Bovenaan