Divine Intervention

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6855
Artikelnaam: Divine Intervention
Bruto Gewicht: 11.000 gram
Netto kruitgewicht: 2.000 gram
Aantal schoten: 120 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Dit is de nieuwe generatie compound, vol met lef en uitdaging! Compleet vernieuwend met zijn 120 shots. U blijft versteld achter...
Tijdsduur: 55 seconden
Tube diameter: 30mm
Kartoneenheid: 1/5
Adviesprijs: €159,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6855-Divine-Intervention-kopiëren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook een topper, misschien wel de mooiste box van de avond. Heerlijk tempo, diverse effecten, en een lekkere finale cake.

Ben ik de engste die deze blok heb gekocht hoor niemand wat over deze blokje
ik ben heel benieuwd hoe die het morgen gaat doen in de straat moet zegen is best een groot blokje

Had meer wolff blokken dit jaar maar ook deze was geweldig egt een top bak egt een aanrader
ik heb hem als het goed is ook geflmpt of iemand die bij op bezoek was als ik heb komt die online

Zeer mooie bak, echter is 200 euro de dooddoener voor mij. Wil nog één betaalbare compound scoren dit jaar, helaas valt deze af. Obsessed was een kandidaat maar prijs was in oktober nog 169,- nu helaas 219,-
daarom valt die nu ook af. Ben dus nog zoekende voor een mooie laatste compound die ik waarschijnlijk zal laten liggen tot volgend jaar.

Zeer mooie bak, echter is 200 euro de dooddoener voor mij. Wil nog één betaalbare compound scoren dit jaar, helaas valt deze af. Obsessed was een kandidaat maar prijs was in oktober nog 169,- nu helaas 219,-
daarom valt die nu ook af. Ben dus nog zoekende voor een mooie laatste compound die ik waarschijnlijk zal laten liggen tot volgend jaar.

Twilight was een regelrechte topper vanavond in Zoetermeer. 75-99 euro bij de meeste winkels.

Twilight was een regelrechte topper vanavond in Zoetermeer. 75-99 euro bij de meeste winkels.

Prachtige box! Wel behoorlijk aan de prijs voor €199. Gelukkig was mijn achterbuurman als wolff verkooppunt zo aardig mij een fikse korting te geven op deze prachtige box!

Iemand hier toevallig nog een straatfilmpje van? Ben zeer benieuwd hoe deze in het 'echt' presteert.
Dit was voor mij de beste bak van de avond, ik was echt compleet weggeblazen door de harde burst en breedte van de boeketten, en dan te beseffen dat ik deze geschoten heb tijdens een stortbui en harde wind. Ik denk windstil en droog is deze echt :bonk:

Ik weet niet of er euro voor euro een betere bak is, 30mm, 130 schoten, echt hele felle sterren, tails, waaiers, crackling en rammende finale en dat voor 130,- die ik hem had.

Filmpje volgt morgen

eens, dit was een heel goede bak, het enigste vond ik dat iets te veel tijd zat tussen de cakes.

Back
Bovenaan