Dividir

Lees zojuist dat er bij GBV de regel is dat ze een reservelont alleen bij 500 gram en hoger toepassen. Dit om de stabiliteit te verhogen bij slotsalvo’s van de kleinere cakes.
Dank je Ronnie. Nu je het zegt, daar staat me ook iets van bij :thumbup:
Nah gaat dat over...

Ooh, dat is wel heel zuur zeg, balen dit. Deze had ik er nog wel graag bij willen hebben.

Ik heb net gebeld en idd afgekeurd deze... Heel jammer. Wat is een goede vervanger die hetzelfde is?

Ik heb net gebeld en idd afgekeurd deze... Heel jammer. Wat is een goede vervanger die hetzelfde is?
In de post boven die van jou is het al door GBV-WECO zelf medegedeeld dat de Dividir afgekeurd is.

Dit is typisch zo'n cake waar geen vervanger voor is dus erg jammer!

Bijzonder dat ze deze zelf vanwege veiligheid vorig jaar niet hebben geïmporteerd en dat het nu alsnog wordt afgekeurd.

Balen van zo'n unieke cake, onvervangbaar!

zeker zonde. Ik was hier nog over aan het twijfelen. 1 voordeel : de keuze is nu voor mij gemaakt, maar het blijft jammer...

Helaas zelf net te vroeg aan de hype tenondergegaan.... Afwachten wat er voor terugkomt bij de verkoper... Weinig bij Weco punt dat ik de moeite van vervanging waard vind. Mss Pescar als ze die hebben.

Productafkeur nr 3 dit jaar...

Back
Bovenaan