Dividir

Wow.
Op het lijstje voor volgend jaar.
Ben met de crosette switch en de splitting rainbow al voorzien voor deze ronde...

Ziet er erg goed uit, tempo is heel fijn voor een losse cake ook zo. Deze toch maar even meepakken nog. :D

Deze was mij al eerder opgevallen maar op dit filmpje komt hij wel heel goed uit de verf. Mooi effect en perfect uitgewerkt qua grootte, tempo en kleur als ik het zo zie.

Prachtig ding zo! Rustig, plopt mooi open met heldere kleuren... De prijs blijft een struikelblok maar een keertje meemaken voor €27,50....mwoah. Het is ook de prijs voor stimuleren van stabiele potjes, veiligheid. Al had ik er dan toch liever nog 6 shots bij gehad.

Dit is de video van de productiecheck;

Is dit filmpje van een productiecheck dit jaar ? aangezien op pagina 1 ook al een filmpje staat, en volgens mij is hier alleen het geluid wat harder gezet ?

Het is wel een hele mooie cake zo, prijs wat aan de hoge kant, maar denk dat ik deze wel ga bestellen als die zoals op het filmpje presteert .

Laatst bewerkt:
Wow, wat een prachtige cake zeg. Perfect uitgevoerd en wat blijven ze lang hangen. Hele dikke cake.

Heel vet, maar voor mij een principe kwestie. Meer dan 2 euro per shot vind ik echt teveel. Maar kan goed begrijpen dat veel mensen hem toch halen.

Wat een vette cake zeg. Blijft echt goed hangen die crossette, perfect uitgevoerd.

Back
Bovenaan