Silver Palm
VWC lid
Ik ben het met iedereen eens dat het probleem veroorzaakt wordt door een klein groepje rand...
. Maar vergeet niet dat we vaak ook zelf enige blaam treffen. Kijk op site's als you-tube etc. , vaak zie je bij "sloopfilmpjes" commentaar als gaaf, vet en andere breezertaal. Er zijn toch nog leeghoofden die dit leuk vinden!! Maar geef jij als liefhebber een veroordelend commentaar, vaak niet.
Ken jij jongeren die slopen of reddingsdiensten bekogelen, geef gewoon informatie aan de politie. Ik zie dit niet als klikken of verraad want deze mensen bedreigen mijn hobby. Nu is het in mijn dorp vrij rustig en door mijn leeftijd en postuur
spreek ik makkelijk mensen aan. Dit heeft vaak het effect dat ze toch gaan nadenken over waar ze mee bezig zijn.
Kort samengevat: Wij als liefhebber moeten meer met woord en daad akties van idioten veroordelen. Je geeft op deze manier een signaal aan de samenleving dat slopen niet stoer is.

Ken jij jongeren die slopen of reddingsdiensten bekogelen, geef gewoon informatie aan de politie. Ik zie dit niet als klikken of verraad want deze mensen bedreigen mijn hobby. Nu is het in mijn dorp vrij rustig en door mijn leeftijd en postuur

Kort samengevat: Wij als liefhebber moeten meer met woord en daad akties van idioten veroordelen. Je geeft op deze manier een signaal aan de samenleving dat slopen niet stoer is.