Discovery Channel - How Do They Do It

Ik heb eventjes een email gestuurd naar Discovery Channel om te vragen wanneer er iets over vuurwerk komt op TV.
Ook heb ik gevraagd of het mogelijk is om elke maand een email te krijgen over eventuele vuurwerkgerelateerde docu's :p :D
En ja hoor, de aardige dame schreef dit:

18-2-2007
Start Time: 19h00 en 05h.00

Op Discovery Channel .
Naam van programma: HOW DO THEY DO IT: The extraordinary hidden story behind fireworks, cranes, water, golf balls and contact lenses.

Je bent heel goed bezig Rollende Baba
Wordt heel erg gewaardeerd.
Alles wat met vuurwerk te maken heb wil ik graag zien.
Dus we gaan kijken..
:cool: :wink: :bye:

Ik heb NGC (National Geographic Channel) ook al benaderd :p

ik kan me herinneren dat ze een documentaire hebben die helemaal over vuurwerk gaat... het maken van shells e.d. echt super vet!

Dat zou helemaal knalgoed zijn.
Wil iedereen wel zien denk ik.
:) :)

Hij is wel al een aantal jaren oud, maar dat maakt niet uit, zie je echt hoe ze die shells vullen met de hand, die hong tang fu's... geen kinderarbeid zie je dat is wel goed. alhoewel ik mijn twijfels daar over heb :rolleyes:

Zoals bij elk programma bij Discovery en NGC een uur lang vuurwerk!!!
Mischien is die docu wel op DVD te krijgen, hmmm zal nog maar een mail sturen.

Sorry,jongens maar even een 'reminder' (ook voor mezelf) de 28e dus he van Februari!!!! 'S avonds om 19:00 en om 05:00 's ochtends!!!!!!!!!

Haha, je zult het zowiezo op de avond zelf nog even moeten zeggen:p ik ben het morgen weer vergeten.:wink:

Rollende_Babba hier....

Sow tering idd. er staat 18!!!!!!!!!! :bonk: :sad: :shocked: :cry:
Dat is *** zeg, ben het dus zelf ook helemaal vergeten!!! GVD!

Ik stuur wel ff een email dan maar of er nog een herhaling komt....

to be continued....

Haha dat is lomp, alweer gemist XD
Heb hem een aantal jaren geleden wel eens gezien dacht ik, zit er een stukje bij waarin ze laten zien dat die chinezen ook allemaal van die figuren kunnen maken?
Sterren, poppetjes enzo..:bye:

Back
Bovenaan