Dingo

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: DC198
Artikelnaam: Dingo
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: 49 schots multishot die sprookjesachtige schoten van diverse gekleurde sluiers laat overgaan in een oorverdovend cracklingeffect. De combinatie met de zilveren en gouden regen als eindsalvo zal meer dan een glimlach alleen teweeg brengen.
Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: € 59.95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DC198.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Helemaal geen slechte cake. Lekker veel afwisseling, grote boeketten (of ik word ik de maling genomen omdat ze lopen te zoomen in het filmpje).

En ben natuurlijk heel erg benieuwd naar de prijs.

Mooie cake hoor, vooral de volle boeketten in goede vorm vallen op.

Viel mij ook op, maar wat me ook op viel is dat sommige boeketten wel erg snel verdwenen zijn.

Van de finale wordt ik wel erg vrolijk, een dubbele nog wel! Prachtig die willows gecombineerd met multicolor en dan nog een lekker willow finale extra.

Ik tel 24 schoten op film.
Need I say more?
Dat is nog niet de helft van wat er volgens de productinformatie uit zou moeten komen. ALS er al 49 schoten in zouden zitten, is dus hooguit 10 gram per schot. Op film is mij wel duidelijk dat er beduidend meer in zit. Vraag me dus ernstig af of die "49 schoten" uit de openingspost wel kloppen...

Uitwerking is op zich nog best lekker. Hoog China-gehalte, maar lekker ritme met I-shape en fan-shape.

Ik tel 24 schoten op film.
Need I say more?
Dat is nog niet de helft van wat er volgens de productinformatie uit zou moeten komen. ALS er al 49 schoten in zouden zitten, is dus hooguit 10 gram per schot. Op film is mij wel duidelijk dat er beduidend meer in zit. Vraag me dus ernstig af of die "49 schoten" uit de openingspost wel kloppen...

Uitwerking is op zich nog best lekker. Hoog China-gehalte, maar lekker ritme met I-shape en fan-shape.

Oftewel. Wat een soepzooitje al die productfilms van Diamond.

Wat een formaat:) En die finale is erg leuk:D Maar ja. Zoveel ervoor neerleggen, nee bedankt. Zeker als ik hetgeen hierboven lees.

Een cake die het vooral moet hebben van z'n gevarieerd aanbod aan effecten.
Silver wave, blinkers, crackling, het zit er allemaal in. Wat deze cake écht leuk maakt zijn de w-shape salvo's tussendoor en vooral het salvo met crackling willow en multicolour.
Compact qua boeketgrootte, maar zuivere kleuren en goed uitgewerkt.

Geschoten per 2 op de demo van Intratuin Venray:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Absolute afrader wat mij betreft. De buren hadden deze aangeschaft, voor de 59,95 vindt ik het een waardeloze cake, mede omdat het maar 19 schoten zijn.

Back
Bovenaan