Dieven roven bunker met vuurwerk leeg voor tienduizenden euro's

Dader hebben ze gepakt, het was een ene Arno Bonte.

dan pikte hij dat vuurwerk zeker om het te vernietigen?!

Ontopic* wtf, een dierenwinkel die vuurwerk verkoopt? Moet je in NL eens proberen, reken maar dat er klanten gaan zeiken dan... Erg ***lig dat hun waar is gestolen, alleen waarom is het "zeker" dat de daders uit Nederland komen? Nederlandse paspoorten gevonden ofzo? :frusty:

Linkse mensen? Maar het is een opvallende combinatie die toch vaker voor komt. Dieren en vuurwerk gaan prima samen. Alleen Groenlinks en consorten willen ons geloven dat dat niet zo is

De Welkoop en Intratuin in Nederland verkopen toch ook gewoon vuurwerk. De meeste winkels die vuurwerk verkopen hebben ook agrarische dingen of het zijn fietsenhandelaren. De vuurwerkverkoop doen ze er gewoon naast. Wat lekkere krenten in de pap zou ik zeggen.

De Welkoop en Intratuin in Nederland verkopen toch ook gewoon vuurwerk. De meeste winkels die vuurwerk verkopen hebben ook agrarische dingen of het zijn fietsenhandelaren. De vuurwerkverkoop doen ze er gewoon naast. Wat lekkere krenten in de pap zou ik zeggen.

Ja maar Intratuin verkoopt toch geen dieren? Er is een algemeen beeld dat mensen die van dieren houden per direct niet van vuurwerk houden omdat dieren daar last van hebben. Dit is natuurlijk een stereotype.

Ikzelf bijvoorbeeld houdt erg van dieren, ben links en houdt ook erg van vuurwerk. We moeten ons milieu ook sparen en niet teveel vervuilen. Echter, denk ik niet dat vuurwerk een heel groot bijdrage levert aan milieu vervuiling. Auto's en Fabrieken die stoten 365 dagen per jaar vieze lucht uit. Dat vuurwerk 1x per jaar is misschien 0,3% op al onze vervuiling op een jaar. En ondanks ik van natuur hou is het niet zo dat ik al het plezier van de mens wil ontnemen voor die natuur. Als mens zal je altijd blijven vervuilen. Andere diersoorten doen dat ook, het is een illusie om te denken dat we "Natuurneutraal" kunnen leven

Maar dit was heel erg off-topic. Maar ik kijk er zelf ook altijd een beetje van op.

Ja maar Intratuin verkoopt toch geen dieren? Er is een algemeen beeld dat mensen die van dieren houden per direct niet van vuurwerk houden omdat dieren daar last van hebben. Dit is natuurlijk een stereotype.

.
. Zowiezo verkoopt intratuin dieren en toebehoren.... konijnen vogels hamster visse. Zijn ook huisdieren

Back
Bovenaan