Dierenbeulen bewerken kater met vuurwerk: rug ontveld, staart kwijt en plastic in zij

Babiloot

VWC lid
Dierenbeulen bewerken kater met vuurwerk: rug ontveld, staart kwijt en plastic in zijn anus
Bij het Dierenopvangcentrum in Vlaardingen is een kater binnengebracht die zeer waarschijnlijk door dierenbeulen is bewerkt met vuurwerk. Passanten troffen het beestje in de Korte Heinlantstraat in de Rotterdamse wijk Bloemhof aan zonder staart, een deels ontvelde rug en stukjes plastic in zijn anus.

Het is onbekend of de kat een baasje heeft. Hij is niet gecastreerd, niet gechipt en heeft geen halsbandje. Zijn achterwerk is zwaar beschadigd door het incident. Het dierenasiel roept iedereen die iets gezien heeft op zich te melden.

Het is de tweede keer in korte tijd dat ons land wordt opgeschrikt door een dergelijk incident. Begin deze maand leidde de dood van kater DJ Karel in IJsselstein tot landelijke ophef. Het dier overleed nadat onverlaten vuurwerk in zijn achterwerk hadden gestopt.

Bron:ad.nl

Hoe kun je in godsnaam vuurwerk in een kat zijn anus steken? Praktisch gezien dan.

Mocht dat echt het geval zijn dan vind ik het onbegrijpelijk hoe mensen dit een levend wezen aan kunnen doen :(.

Elk jaar weer komt dit bericht naar voren, al dan niet in een ander jasje.
Vraag mij af of het bericht waar is

Mocht het nieuwsbericht waar zijn dan stel ik voor om een nitraat of een zwaardere knaller bij de dader in zijn of haar anus te plaatsen en deze aan te steken.

Hoe ziek in je hoofd ben je om dit te doen bij een dier?

Al deze verwondingen lijken meer op een aanrijding, dan op een "ongeluk" met vuurwerk.
Welk vuurwerk is klein genoeg om in een anus van een kat te passen en ook plastic te bevatten, wat krachtig genoeg is om de straat eraf te blazen? Daarbij komt dat ook een deel van de rug ontveld. Dan kan dat nooit van datzelfde stuk vuurwerk komen, gezien die op een andere plaats is afgegaan. Al met al weer een sensatiezoekend bericht om vuurwerk maar de schuld te geven.

dat bedoelde ik ook Al laatste keervwc is de kabelkrant van de anti club.roep maar wat vwc prikt het wel op het bord Dan Komen we er wel over een paar maanden achter dat het nepnieuws is bah.

Mag de kranten etc die dit publiceren wel aanklagen voor laster,dingen de wereld inbrengen die totaal niet waar zijn.

Back
Bovenaan