Dierenarts Almelo wil vuurwerkvrij uur op oudejaarsavond om huisdieren uit te kunnen

dan ook begrip voor ons stokers,
dat als je een cake aansteekt,of een knaller en je vraagt ze even te wachten en niet door te lopen.
dat ze dan wel eigenwijs doorlopen met ' ik heb het voor het zeggen ' mentaliteit.
en later boos worden dat er vuurwerk word afgestoken richting de hond.
jup, bij ons in de wijk lopen ze rond.. die groen linksers.

dan ook begrip voor ons stokers,
dat als je een cake aansteekt,of een knaller en je vraagt ze even te wachten en niet door te lopen.
dat ze dan wel eigenwijs doorlopen met ' ik heb het voor het zeggen ' mentaliteit.
en later boos worden dat er vuurwerk word afgestoken richting de hond.
jup, bij ons in de wijk lopen ze rond.. die groen linksers.

Ook die zijn er bij inderdaad.:frusty:

"Gun ons een avondje vuurwerk". Dat is de oproep die de Nederlandse vuurwerkliefhebbers doen.

Die beesten kunnen de hele dag al schijten aangezien we 's middags niet meer mogen stoken. En dan zouden ze 's avonds ook weer moeten? Flikker toch op man

Als ze overdag een paar uur er voor terug geven, heb ik er geen problemen mee. Wat dachten jullie van van 15:00 - 22:00 en van 23:00-02:00? :)

Ik begrijp de insteek van het zijn verhaal wel, alleen niet haalbaar.... het is een kwestie van rekening met elkaar houden. anders is een optie de hond in de auto en ga je even lekker met hem of haar naar het bos.

Back
Bovenaan