Diamante [Uitloop]

Pyroguy

VWC lid
731_broekhoff_crown_diamante_09_groot.gif

Artikel naam:
Diamante
Effect: 2x fountain & 12 shots , green with blue silver fountain, crackling fountain, red comets to red stars with whistling green/blue comet.
Netto kruit gewicht:
Aantal schoten: 12 + 2 fonteinen
Prijs: €24,95

Persoonlijk vind ik dit niks.
Die 2x fountain is me echt te karig. Klein ding waar ik niet warm van wordt. Bovendien gaan er schoten af terwijl die fountain nog lang niet klaar is.
De schoten vind ik ook niet mooi uitkomen. En om voor zoiets nou 24 € te betalen... nee.

Hier is mijn film van de Diamante, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Let op die bijzonder unieke fluiters die in de lucht geschoten worden.
Bursts waren zacht.

Persoonlijk vind ik dit niks.
Die 2x fountain is me echt te karig. Klein ding waar ik niet warm van wordt. Bovendien gaan er schoten af terwijl die fountain nog lang niet klaar is.
De schoten vind ik ook niet mooi uitkomen. En om voor zoiets nou 24 € te betalen... nee.

Dat komt omdat er voor de verandering weer eens 2 of ik denk zelfs 3 cakes achter elkaar staan, dus 9 in totaal...
Broekhoff is mij echt kwijt dit jaar. Ik ga geen producten aanschaffen waarvan op de filmpjes totaal niet te zien is wat het inhoud per stuk.

Zullen het van dealer demo's moeten hebben. Maar vind het toch vrij apart dat er op de site voor de nieuwe producten geen goede filmpjes staan...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan