Devils Dance [Ass.]

Artikelnummer: 4277
Artikelnaam: Devils Dance
Netto Kruitgewicht: cakes van 65 tot 200 gr.
Aantal Schoten: cakes van 11 tot 25 Schots
Aantal Cakes: 6 stuks
Effectomschrijving:
25sh red,green,blue tail to red,green,blue peony with crackling
11sh silver tail to silver spinner
11sh whistling to crackling
19sh crackling tail.
21sh silver tail
19sh silver time rain.

Tijdsduur: +- 90sec.
Stijghoogte: gemiddeld +- 20 m.
Formaat: 23 cm hoog
Richtprijs: € 35,-
Verpakkingseenheid: 5/1
Film: Film

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

4277_devil_s_dance.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Had deze dit jaar toevallig, zijn zeer goeie potten!

Aangezien je toch lid bent van één van de vele youtube-vuurwerkgroepen, heb je er filmpjes van gemaakt?
Amateurbeelden geven soms een compleet andere indruk.
:bye:

Inderdaad. Als ik de effectbeschrijvingen lees en dan het filpje erbij pak staat er toch iemand te liegen want ik zie bij maar 1 pot een crackling tail terwijl bij de beschrijving staat dat er 3 potten zijn met alleen tail- effect. Klopt niet helemaal.

Erg leuk pakketje dit. Had nog ruimte over in mijn budget en heb deze maar eens geprobeerd. Verrassend goede effecten. Zeker voor dit geld.
Schoten met harde burst en effecten blijven lang hangen en zijn groots.

35euro?! klopt die prijs wel? (zou het bijna denken, met die matige crackling)

EDIT:

Verrek zeg, 't is nog echt zo ook. Voor die prijs zou ik het absoluut meenemen. De effecten vervagen wel snel en de crackling is magertjes, maar 6 potjes voor die prijs is altijd welkom!

Lijken me erg mooie potjes mij moeder wilde deze dit jaar kopen maar is toch niet van gekomen zal dit jaar nog eens kijken want het is erg leuk voor die prijs:D

ik heb dit pakket vorig jaar gehad.

tis een pakket die voor een klein prijsje erg goede kwaliteit vuurwerk biedt.

het is een pakket die op het oog niet erg groot is, cakes zijn ook niet mega groot (ook niet super klein) maar het zijn gewoon cakes die niet gevuld zijn met lucht, maar helemaal volgepropt met kruid, ik was echt verbaasd over wat ze uit zo'n klein formaat cake kunnen laten pompen.

nog even een gerucht: ik heb iets opgevangen dat dit pakket dit jaar een extra gaat cake gaat bevatten ;)

bedankt voor het filmpje
ik heb hem dit jaar besteld met een vermoeden dat dit echt iets was voor de vooravond
of om door te lonten
wat het pakket betreft is deze in zijn classe best goed te noemen

als ik het goed gehoord heb zit er dit jaar een extra vulkaan in.

In de folder van Hardix is dit pakket afgebeeld. Er is inderdaad een pot bij die de vulkan of iets dergelijks heet (kan alleen de eerste 5 letters lezen en die zijn vulka...). 6 cakes en 1 fontein voor 40,50 lijkt me een redelijke prijs.

Edit:
ik zie nu ook dat de curve tracer is vervangen door de magic heaven. Iemand enig idee of dit een verbetering is? Ik ken beide cakes niet.

Dit pakketje heeft me dit jaar positief verrast. Ik had nog de oude versie (6 cakes). Er zat 1 cake bij met alleen maar tails, voor de rest hadden ze allemaal een leuk effect. Vooral de great moment zag er leuk uit, een 5 x 5 shots fanshaped.

hier zijn niet zoveel reacties op terwijl ik dit tog wel een goed en leuk pakket vind die kwa prijs/kwaliteitsverhouding ook goed is ik neem m dit jaar weer tog leuk voor in de vooravond :):D

hier zijn niet zoveel reacties op terwijl ik dit tog wel een goed en leuk pakket vind die kwa prijs/kwaliteitsverhouding ook goed is ik neem m dit jaar weer tog leuk voor in de vooravond :):D

is zeker leuk voor de voor avond ja .
mar verwacht geen grote boekketen hoor :)

had m vorig jaar ook en ja k weet dat geen grote boeketten zijn mar tog wel leuk alleen had vorig jaar zo n potje de helft ging af in de lucht en de rest viel naar beneden raakte de grond en knalde toen pas :S zeer gevaarlijk weet niet of er meer mensen zijn met deze ervaring ??

deze heeft mij vorig jaar verrast.
een aanrader voor in de vooravond.
harde burst en de boeketten zijn zeker niet de minste!

Back
Bovenaan