Deventer kermis 10/06/2016

fexZy

VWC lid
Stad/dorp: Deventer
Datum: 10/06/2016
Tijdstip: 23.00 uur
Schietbedrijf:DFP
Max.kaliber:
Bijzonderheden: Afsluiting van de kermis

FB_IMG_1464616063924.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Crosspost via de buren:

"Hoogwater brengt vuurwerkshow kermis in gevaar

Het stijgende water van de IJssel kan een probleem vormen voor de traditionele vuurwerkshow van de Deventer Zomerkermis. Dat laat Miranda Arends, kermiscoördinator vanuit de gemeente, weten.

"Wij gaan zeker ons best doen zodat de show doorgaat, maar we zien ook dat het water ontzettend snel stijgt", vertelt Arends tegenover de camera van Drtv. Het vuurwerk wordt normaliter afgestoken aan de oever van de rivier, tegenover de Wellekade.

In 2013 moest de organisatie haar plannen voor de vuurwerkshow ook al aanpassen wegens de hoge waterstand. Toen werd besloten de sierpotten af te steken op de Bolwerksweg in plaats van aan de oever.

Voor dit jaar zal een dergelijk scenario ongetwijfeld ook tot de mogelijkheden behoren. Zeker is het echter nog niet dat de show doorgang kan vinden"

Bron

Laatst bewerkt:
Helaas ook niet aanwezig, vandaag te horen gekregen dat mijn hyptheek doorgaat, dus dat moet ik even gaan vieren met de vriendin! ;) Iedereen die gaat heel veel plezier he!

Was een super tof showtje voor Nederlandse begrippen! Top gedaan DFP!!! Ik heb gekeken vanaf de brug met daar perfect zich!! Zie hier mijn film:

Dat ziet er inderdaad erg gaaf uit zeg, mooi gedaan.
Bedankt voor je film Steef-Kaboom.

Ik zou eerst niet aanwezig zijn, toch maar besloten om te gaan. En het was zeer zeker geen teleurstelling, echt lekker geschoten. Mijn complimenten!

Let op: Tijdens de " dode" momenten wordt er grondvuurwerk afgestoken aan de water zijde. Dit is dus niet zichtbaar!

Back
Bovenaan