Deventer 7 Juni 2013

Starburst

VWC lid
Waar: Deventer
Adres: De Worp
Wat: Professioneel Vuurwerk tot 2,5 inch
Tijd: Tussen 22:00 en 0:00 (waarschijnlijk 23:00)
Wie: Vuurwerk 24 (hayo)
Waarom: Zomer Kermis

Even voor de duidelijkheid. Dit is NIET de show met de lasers. De show met de lasers was na de Paaskermis. Deze show is aan de IJssel. Parkeren kan het beste bij de Wilhelminabrug (Emmastraat, Deventer... voor de "Tom Tommers" onder ons). Je bent dan direct op de locatie. Wel richting IJssel lopen, anders ga je naar "de dames" :rolleyes:

De afgelopen jaren gaat de show steeds iets meer achteruit. Er staan verschillende filmpjes op internet van de laatste shows. Naar mijn mening ontbreekt het tempo een beetje. De IJssel tussen de schietlocatie en het publiek maakt het dan wel weer erg mooi. Persoonlijk zou ik er niet heel lang voor rijden, maar mocht je in de buurt zijn dan zou ik hem zeker meepakken.

Publicatiedatum:
10 april 2013
Type:
vuurwerkvergunning
Termijn:
4 april 2013 - 16 mei 2013
Downloads:
OT Deventer (198 kB)
Vuurwerkbesluit
Gedeputeerde Staten van Overijssel delen mee dat zij besloten hebben een ontbrandingstoestemming op grond van artikel 3B.1, lid 3 onder a van het Vuurwerkbesluit te verlenen aan Vuurwerk 24 U.G.. De aanvraag betreft het tot ontbranding brengen van professioneel vuurwerk op 7 juni 2013 op de locatie De Worp in Deventer. Het tijdstip van afsteken op 7 juni 2013 ligt tussen 22.00 uur en 00.00 uur.

http://www.overijssel.nl/loket/bekendmakingen/@180651/vuurwerk-24-deventer/

Ik begin langzaam wel nieuwsgierig te worden of het vuurwerk vrijdag nog door zal gaan... Heb lichtelijk mijn twijfels. Het water van de IJssel is al flink gestegen en er komt nog meer bij. De Camping (camping de Worp) is al grotendeels verplaatst ivm het opkomende water. Het Welle-terras is ook compleet onder water verdwenen. Aangezien het vanaf de uiterwaarden zou worden geschoten ben ik er een beetje bang voor. Ze mogen helaas ook niet zomaar de locatie veranderen, toch?

Allemaal maar even goed het nieuws in de gaten houden dus...

Om aan alle onzekerheid een einde te maken, hierbij de bevestiging dat het vrijdag doorgaat!!

http://www.destentor.nl/regio/deventer/kermisvuurwerk-gaat-door-1.3852292

Laatst bewerkt:
Aanwezig vanavond! :) Ik dacht even dat het de kermisshow was van vorig jaar, maar nu gaan we dus weer iets groter kaliber zien! Tof! :)

Aanwezig vanavond! :) Ik dacht even dat het de kermisshow was van vorig jaar, maar nu gaan we dus weer iets groter kaliber zien! Tof! :)

Show van 2 jaar terug:

Jullie gaan ook aan de kant van de stad staan? Daar sta ik eigenlijk altijd wel, maar is dat nu ook de beste plek ivm de afstand?

Het was echt een hele magere show. Ik miste echt een stukje op bouw en themas. Hoorde de mensen ook naast me mompelen dat het voorgaande jaren beter was. Had niet alleen met de afstand te maken;)

was op zich wel grappig, hebben weer wat vw kunnen aanschouwen/snuiven.
was inderdaad magertjes maar mijn zoontje vond het geweldig dus ja.. was wel de moeite waard en was toch om de hoek.
viel me wel op dat sommige effecten wel erg laag gingen.
over de afstand wij stonden echt dichtbij.
@DsNL salutes op het einde waren wel lekker he!

Back
Bovenaan