Deventer 22-04-2011

Vrijdag 22 april 2011 Vuurwerk te Deventer

plaats : Deventer
Provincie : Overijssel
wie : Holland Vuurwerk Groep Gmbh
wat : Prof Vuurwerk
waar : aan de Roland Holstlaan te Deventer
tijd : tussen 21.00 uur en 23.15 uur
waarom : Geen flauw idee

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk Vin, dat zijn nog eens redenen om vuurwerk te schieten! Dat bedrijf zegt me alleen helemaal niets, klopt dat?

Er is dan wel, dus ik gok dat het daar te maken mee heeft? (deze duurt van 15-04-25-04)

klopt de datum wel 16 april 2011 ?

op de site van paaskermisdeventer.nl lees ik:
Laser-/vuurwerkshow
Vrijdagavond 22 april (Goede vrijdag) wordt op het evenemententerrein aan de Roland Holstlaan tegen 22:00 uur een laser- vuurwerkshow verzorgd, de toegang is gratis.

of is er 16 april ook vuurwerk?
maargoed 22 april dus ook :)

laservuurwerk11.png

Ik heb nog een vraagje over deze show, ik hoorde vandaag op het nieuws dat code oranje was afgegeven voor de provincie Overijssel (ivm droogte), met deze code, kan het vuurwerk dan nog wel doorgaan? Of word het ter plekke bekeken?

EDIT:
Heb hier een stukje gevonden (wel gemeente wijhe):

11. In de overwegingen van deze ontbrandingstoestemming is geen rekening gehouden met een
eventuele code oranje of code rood (ofwel code droog) ten tijde van het vuurwerkevenement.
Dit aspect is een bevoegdheid van de desbetreffende gemeente. Wij adviseren daarom de
toepasser om bij de Burgemeester van de gemeente Olst-Wijhe na te gaan of code oranje of
code rood van toepassing is en of het vuurwerkevenement doorgang kan vinden.

Volledige link:
http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBgQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.overijssel.nl%2Fpublish%2Fpages%2F108929%2Fedop-_1403342-v2-beschikking_wijhe.pdf&rct=j&q=code%20oranje%20vuurwerk&ei=2XOwTbpM0JI6yJn0rQk&usg=AFQjCNFmhuV7Hp7jY5S7x0aH5dH79zDWDQ&cad=rja

Laatst bewerkt:
Net weer terug vanaf Deventer, ik moet zeggen dat ik de show toch wel lichtelijk vond tegenvallen. Het was kleiner en korter als gedacht en daarbij viel de show helaas ook nog een keer één minuut stil.

Uiteindelijk nog wel gezellig met RRnl en Rapalje staan praten, dus heb me wel vermaakt:)

De films probeer ik vanavond nog er op te krijgen:)

EDIT:
De film staat online:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
zag er inderdaad niet echt super uit
maar zal wel een budget verhaal zijn
laatste 3 min begon het pas als ik het filmpje zo zie

Back
Bovenaan