Deventer 10-06-2011

moontan

VWC lid
Waar: Deventer
Provincie: Overijssel
Geschoten door: Holland Vuurwerk Groep GBMH
Kaliber: Professioneel
Wanneer: 10 juni 2011
Tijdstip: 22.30 uur - 00.00 uur

Dit lijkt me wel wat.
Overijssel is mijn provincie. Maar klopt het tijdstip? Want anderhalf uur is best lang. En is het ter ere van iets?
greetzz

deze show is als afsluiting van de zomerkermis.
tijdstip zal ergens tussen 22:30 uur en 00:00 uur zijn.:wink:

Ik gok dat het weer dezelfde plek is al vorig jaar, het word geschoten aan de bolwerksweg, echter kun je als publiek het beste aan de welle(kade) staan. Voor de filmers onder ons ga wel iets van de brug af staan, want vorig jaar werd daar een waterval ontstoken.

Althans dit was de situatie vorig jaar, correct me if i'm wrong.:)

Dit heb je helemaal juist DsNL.Bij het groepje bomen die je op het plaatje direct aan de IJssel ziet staan. Voor de mensen die van plan zijn om hier naartoe te komen met de auto; parkeren is het makkelijkste in de parkeergarage van de Wilhelminabrug. Deze is 24 uur p/d geopend en je bent direct op de juiste locatie. Hij is namelijk op de plek waar je in het geel N344 op de brug over de IJssel ziet staan bij DsNL.

Adres voor de ZoekZoek:
Bokkingshang 2

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

filmpje van vorig jaar.
een mooie locatie daar,wie weet kom ik ook nog even kijken.
show was vorig jaar wel erg kort ongeveer 6 min,tja of ik daar nu een uur voor moet rijden? ik weet het nog niet. :wink:

Het is misschien wat kort dag, maar ik wil deze show van vanavond toch even opnieuw onder de aandacht brengen. De laatste post is alweer van precies een maand geleden.

Vanuit het Westen vind ik het persoonlijk niet de moeite waard om helemaal naar Deventer te komen voor deze show, maar mocht je toch in de buurt zijn of wonen, dan zou ik hem zeker meepakken. Het is meestal een leuke opgezette combinatie van consument en prof. met de IJssel ertussen, zoals in het filmpje van oerend hard is te zien.

Als laatste en misschien wel de beste reden...., het blijft toch vuurwerk.

Het was een heerlijke show! Voor de volgende keer in mijn ogen ook best een stuk rijden waard. Heel anders dan de gemiddelde shows in Deventer.
Opbouw begon rustig, maar naarmate de show vorderde klapte het er aardig op. Heb een filmpje met de Iphone gemaakt. Zal eens kijken of ik hem morgen tussen de werkzaamheden op het forum kan krijgen. Zat helaas iets te dichtbij, dus niet alles staat erop. Zal nu de ogen eens dichtdoen, straks om 4.30 gaat de wekker weer....

Ook weer terug uit Deventer, was echt een prima showtje hoor!:) Hier en daar werden er sommige bommen toch wel erg veel herhaald. Maar de finale ging lekker hoor, op het laatst nog een paar mooie gouden bommen gezien. Voor dat half uurtje rijden, echt prima te doen! Bedankt heren!:D Filmpje komt zo snel mogelijk:)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan