Desire [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 419
Artikelnaam: Desire
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: 19 schots batterijkomeet met een geweldige mix van rode, paarse, groene en lemonkleurige zwemmende sterren. Als klap op de vuurpijl volgt er een fantastische finale!
Tijdsduur: 25-30sec
Stijghoogte: 20m
Richtprijs: 24,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

419_desire.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron : www.youtube.com

Laatst bewerkt:
Een prachtcake met heldere kleuren, vooral die felle paarse kleur doet het hem bij mij. Daarbij komt dat de crackling in deze cake niet overheerst en de effecten in de cake niet naar de achtergrond drukken, zeer goed gedaan :thumbup:

Zelden zoveel mooie en verschillende kleuren in 1 cake gezien.
De burst en de tempo in de cake zijn ook goed.
Topper, deze cake heeft zeker mijn aandacht getrokken

Toch wil ik deze cake even opnieuw onder de aandacht brengen omdat dit naar mijn mening een van de meest exotische cake qua kleuren is die ik ooit heb gezien. Bekijk het filmpje en oordeel zelf :wink:

Hier is mijn film van gisteravond in Lichtenvoorde:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze cake gaf mij een "Pffff...."-gevoel. Saai en magertjes.

Kijk nou eens naar het eerste filmpje in de startpost en het filmpje van Jorik hierboven. Dit was een cake die ik op de wenslijst had staan. Nu echt niet meer, er zit gewoon een veel te slappe burst in waardoor de cake meteen erg saai is. Ik wil hem hebben zoals het eerste filmpje, sterren die ver uit elkaar spreiden en een mooie grote crackling wolk, geen boeketten die uit de bombette floppen. Zonde!

Laatst bewerkt:
Kijk nou eens naar het eerste filmpje in de startpost en het filmpje van Jorik hierboven. Dit was een cake die ik op de wenslijst had staan. Nu echt niet meer, er zit gewoon een veel te slappe burst in waardoor de cake meteen erg saai is. Ik wil hem hebben zoals het eerste filmpje, sterren die ver uit elkaar spreiden en een mooie grote crackling wolk, geen boeketten die uit de bombette floppen. Zonde!

Nu je het zegt, inderdaad, deze had ik vorig jaar ook op mijn wishlist, maar had mn dealer niet. Nu heb ik em dit jaar live gezien (en op film gezet) en wat een groot verschil. Erg jammer!

De film in de startpost is zeer waarschijnlijk een sample. Het exemplaar wat geschoten is bij de open dag op 3 september was geen sample maar eentje uit de echte voorraad (dat is te zien in de opbouwfilm van FireDragon). Zo blijkt weer eens hoe mooi een sample kan zijn...

De film in de startpost is zeer waarschijnlijk een sample. Het exemplaar wat geschoten is bij de open dag op 3 september was geen sample maar eentje uit de echte voorraad (dat is te zien in de opbouwfilm van FireDragon). Zo blijkt weer eens hoe mooi een sample kan zijn...

het chinese eten ziet er op de kaart vaak ook mooier uit dan in het echt :D

Maar wel balen met dit product!

Tip voor Lesli: laat het product zo maken als op de "sample-film" en je hebt een topper in huis!

Heb hem gisteren op de demo gezien, en de cake zag er anders uit dan op de filmpjes!
Hij knalde flink hard, de boeketten (crossetes?) waren groot en lekkere harde crackling!
Mijn dealer zij dat dit product verbeterd was, moet ik dit geloven of zat ik gewoon naar een sample (met meer kruit) te kijken?

Back
Bovenaan