Der Hammer

Ik vond dit in Steenbergen 1 van de gaafste cakes zeg, vooral gezien de prijs ook. Zoals hierboven gezegd, echt dik ja.

Ook gezien op de demo dit was inderdaad een heerlijke cake. Mooie ronde effecten en een heerlijke burst.

Ik vond hem super dik! De straatfilmpjes van vorig jaar zien er toch een stuk minder dik uit daarintegen......

Wat een topper blijft dit zeg, de prijs maakt het helemaal af. Gelukkig ook weer meerdere keren in de straat hier.

Riekt wel naar sample, vorig jaar geen enkele ronde boekket zoals hierboven gezien. Wel prima voor de prijs verder.

Ja noem me maar sceptisch maar met het sample gehalte van VuurwerkTotaal ieder jaar in december en bij het daadwerkelijk zien dat er samples zijn geschoten gisteren, zou ik niet zo snel je keuze baseren op deze uitwerkingen.

Ja noem me maar sceptisch maar met het sample gehalte van VuurwerkTotaal ieder jaar in december en bij het daadwerkelijk zien dat er samples zijn geschoten gisteren, zou ik niet zo snel je keuze baseren op deze uitwerkingen.

Ik vond het al verdacht bij de Eins Zwei Drei, hadden grotere en rondere boeketjes dan op de straafilms.

Deze kwam gisteren op de Valk demo ook perfect over, misschien wel iets té perfect. Maar met de straatervaring van afgelopen jaarwisseling in het achterhoofd, is dit gewoon een prima product. Zeker voor de prijs waarvoor 'ie word aangeboden.

Als dit geen sample was, doe maar dan maar een paar karton. Want de burst en spreiding overtreft zelfs vele 30mm profblokken.

Geschoten tijdens de Vuurwerkbunker, eerst 1 ( te laat met filmen ) en daarna veel tegelijk.

Was inderdaad een vet spektakel daar, zeker toen ze tegelijkertijd werden gestookt. Hij staat bij de bunker onder de naam Future World te koop.

Dit is/was inderdaad een absolute topper. Wel jammer dat deze als Future World alleen bij de vestiging in 's Gravenzande te koop is.

Deze werd gisteren in 's Gravenzande ook geschoten. Wat een bizarre bak zeg! Echt boeketten zo groot als 2" single shots :bonk: Dreunen ook bizar hard. Ik vermoedde eerst dat dit een sample is geweest, maar op de foto's van het opbouwen denk ik toch echt de gelabelde cake te zien staan. Aanrader!

De winkel Vuurwerk Bunker noemt de omlabeling Future Hulk.

Back
Bovenaan