densta's super oud en nieuw 2014 - 2015 samen met suckyy.

Hot, hot, hot. Klein maar krachtig potje.

lE9WS3.jpg

Heb helaas bij 99% van de filmpjes in dit topic geen geluid. Zal waarschijnlijk aan mijn computer liggen aangezien ik dit wel eens vaker heb. hoe dan ook jammer. maar je hebt mooie filmpjes kwalitatief erg goed.

Heb helaas bij 99% van de filmpjes in dit topic geen geluid. Zal waarschijnlijk aan mijn computer liggen aangezien ik dit wel eens vaker heb. hoe dan ook jammer. maar je hebt mooie filmpjes kwalitatief erg goed.

Dank je wel voor je reactie. Heb je de mogelijkheid om op een mobiel een film te kijken. Zou jammer zijn van t geluid natuurlijk.

De Marakatu Mine. Rustige cake met een harde burst. Deze was zeker niet verkeerd.

Ou3mWN.jpg

Niet verkeerd?
Man dit is een juweeltje.
Vroegah in de tijd van b&w was dit mijn persoonlijke favoriet.
Leuk dat je de resentere versie heb gefilmt..
Zo te zien is het nog goed!

Thnks man. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze helemaal niet kende. En kon hem goedkoop bij Huisman krijgen. Volgens mij met de weekaanbieding/openings aanbieding. Misschien dit jaar weer bestellen.

Dank je thunder. Ach en er komen nog genoeg films online. Dit jaar echt alles voor t eerst gefilmd. Leuk om te doen en te delen met jullie. Komt allemaal goed.

Hoe vaak ik deze al niet heb terug gekeken. Wat een brute cake is dit. Deze staat zeker weer op de lijst voor aankomende jaarwisseling. Ze mogen hier best een grotere broer van maken.

Pyro's Delight.

5WFJ8t.jpg

Back
Bovenaan