densta's super oud en nieuw 2014 - 2015 samen met suckyy.

Deze gaan zeker harder en klinken doffer. Cobra heb ik helemaal niks mee. Shark 3 vind ik echt een kwaliteits knaller.

Lijkt me ook een heerlijke knaller, Cobra's gingen toch ook wel moeilijk hard dit jaar haha. Maar de blauwe vlam is echt machtig mooi!

Mooi labeltje eromheen ook :p

Brocade Willow Tip. Een leuke cake die in salvo's van 5 schiet.

4ilMLf.jpg

Heb je van alle Big19 cakes deze filmpjes gemaakt per soort per 2?

Ik vind het fijn eens de cakes los te zien ipv de chaos met alles door elkaar dat je vaak ziet, daarvoor alvast bedankt!

Eind van het jaar heb ik ook een karton Big19, dus met behulp van deze filmpjes kan ik alvast plannen welke volgorde ik ga doen, en welke goed te combineren zijn.

Laatst bewerkt:
Heb je van alle Big19 cakes deze filmpjes gemaakt per per soort per 2?

Ik vind het fijn eens de cakes los te zien ipv de chaos met alles door elkaar dat je vaak ziet, daarvoor alvast bedankt!

Eind van het jaar heb ik ook een karton Big19, dus met behulp van deze filmpjes kan ik alvast plannen welke volgorde ik ga doen, en welke goed te combineren zijn.

Heb alleen de Space Odysee en de Sunburst los op film. Nog niet op Youtube.
Maar geen twijfel. Gewoon deze serie halen. Hier komt hij ook weer.

Heb je van alle Big19 cakes deze filmpjes gemaakt per soort per 2?

Kijk maar eens op mijn compilatie:

https://www.youtube.com/watch?v=OosjaCVggZQ

We doen er nog 1 vandaag. Bij deze cake zaten een aantal grote boeketten tussen. Had ik niet verwacht.

Psycho Mania

AMLBd5.jpg

Back
Bovenaan