densta's film hoekje demo's 2014.

densta

VWC lid
Hallo allemaal.

Sinds dit jaar ben ik een beetje gaan filmen bij de demo's waar ik geweest ben en nog zal komen dit jaar. Alles is en word met de mobiel gefilmd. Dus verwacht AUB geen top materiaal. Ik vind t gewoon leuk om te doen en zo vaak mogelijk alles terug kijken. Dit jaar met oud en nieuw ga ik mijn vuurwerk ook filmen. Daar komt volgend jaar in September een nieuw topic van. Tenminste als de weergoden dit toelaten.

Wat er tot nu toe gaat komen in dit topic zijn een aantal produkt films van de besloten demo van Katan en een foto compilatie van de fantastische Zena Trophy 2014 festival. Mijn broekspijpen trillen nog. Haha. Tussendoor plaats ik ook wat foto's hier.

Veel plezier met kijken.

We gaan beginnen met een foto compilatie van afgelopen zaterdag 20 September de welbekende Zena Trophy 2014 in het Belgische Bree. Tjonge jonge wat een vuurwerk festival was dat.

Er zit geluid bij het filmpje maar ik kreeg het niet goed. Na mijn idee komt de muziek heel zacht over. Dus dan maar wat harder zetten. :D

Foto van de finele spektakel.

V8p5BX.jpg

Foto van de Mascleta.

ob1Zyn.jpg

JCcIkd.jpg

Mooie profshow op de kermis in Zutphen. Geschoten door Katan. Was zeer verrast en de afstand van t vuurwerk vond ik best dichtbij.

De laatste minuten van de spektakel show van de Trophy. Ik wou lekker genieten van de show. Toch opeens gefilmd en maar goed ook. Super finale gezien en gehoord. Vooral t stukje op 23 sec.

Vandaag weer 2 films.

De 6-pack 150. Geweldige salutes zitten hier in.

De Combi Fan 90. Ik vind dit toch wel een topper.

Back
Bovenaan