Den Helder 13-06-2009 - Mascletà Colores

den_helder_mascaleta_13_06_2009_002medium.jpg

den_helder_mascaleta_13_06_2009_004medium.jpg

den_helder_mascaleta_13_06_2009_023medium.jpg

den_helder_mascaleta_13_06_2009_038medium.jpg

den_helder_mascaleta_13_06_2009_040medium.jpg

Was weer een heerlijk showtje ondanks de 3/4 minuten toch er van genoten heerlijke dreunen :) Tegenvaller was toch wel de erg weinige sier vuurwerk. +- 10 potjes. Want als je kijkt naar een mascaleta colores dan moet er toch echt meer sier erin maar dat zal vast een reden hebben.

Daarnaast was het terrein volgensmij ook ruim groot genoeg voor een salvotje salutes aan het einde. Zoiets maakt het toch echt wel af vind ik :)

Maar iig was het een top showtje. Ik heb gefilmd maar die eer is aan een ander omdat er naast mij steeds een autoalarm afging :( Of iemand moet mij de soundtrack opsturen :)

Ahahaha ik ben er ook net weer. :D Kort maar krachtig. Wat een prachtdreunen. De broeskspijpen begonnen letterlijk te flapperen. :D En die dreunen in je onderbuik heerrrrrrrrrrrlijk gewoon. :cool: Het was inderdaad wel jammer dat er 3 keer een autoalarm afging van dezelfde auto. :p

Zo we zijn weer terug van Den Helder

wat een ritje ff 2 uur heen en terug voor showtje van klein 4-5 minuten :p gekkenwerk maar was leuke mascleta.

zal morgen de film online zetten die is vrijwel gelukt.

Gerwin als je soundtrack wilt pm me anders :)

Ga me bed nu fijn opzoeken Lateurrsss

Vond het zeer leuke show, wel kort maar voor mijn eerste ervaring met een mascleta was het meer dan genoeg, vond het geweldig :D
Heb geprobeerd met mijn pa wat foto's te maken, hopen dat er wat is gelukt ondanks het hek enzo ..

-Mick

Voor de liefhebbers van een film

hier de film van Den Helder: Klikkerdeklik *239mb*

geluid is net op randje van wat me microfoon aankan en kan wellicht even wat slechter aanhoren.. wordt denk tijd voor nieuwe :p

Erg kort deze show (nog geen 4 min) maar wel erg goed hoor.
Vooral een sprankelende finale.
Bedankt voor je film Michael. Ziet weer goed uit jongen
Veel mensen op deze show afgekomen?

Mogguh! ... Dit was ook mijn eerste officiele mascleta, en het beviel me wel!
Wat een dreunen, van de eerste onverwachte knal schrokken de meeste mensen (ik ook).
Ik heb er 180km heen en weer moeten voor rijden, maar dat doe ik zo weer!
(thnx vwc voor alle info die binnen 2 klikken voor iedereen te zien is!)

Wel leuk mascletatje zo moet ik zeggen...
Colores mag wel van de naam af :wink:
Die tronadas op het eind zijn wel echt HEERLIJK!
Toppie

Zelf gister niet bij geweest.

Maar naar de film heb ik met veel plezier lopen kijken wat een geweldige finale.
Bedankt micheal.

Afgelopen zaterdag naar Den Helder geweest voor een mascleta, en wat ging dat weer snoeihard zeg echt heerlijk om die harde dreunen weer eens te horen. :)

het was een korte maar zeer krachtige show.

Hier een paar foto`s

IMG_0609.jpg

IMG_0610.jpg

IMG_0611.jpg

IMG_0612.jpg

IMG_0613.jpg

De film.

http://vimeo.com/5167695

Back
Bovenaan