Den Helder 13-06-2009 - Mascletà Colores

:handsup: Me ma wilt ook wel eens spaans vuurwerk zien.. ik ga dus naar deze mascleta :D
Heb er nu al zin in :rolleyes:

Mzzl, Mick :bye:

Kijk dat zijn de mooie berichten! Doetinchem helaas moeten missen dus nu gaan we voor de 2e poging

Weet iemand wat ik me hierbij moet voorstellen? Is dit een mascleta of meer een avond show met spaans vuurwerk?

Bij freakpyromaniacs wordt het een mascleta genoemd, dus dat zal het voor het grootste deel wel zijn. Er zal vast ook wel siervuurwerk zijn, maar niet zoveel, denk ik.

Nog meer mensen die hier heen gaan?
Mij komt het eigenlijk niet zo goed uit komend weekend, maar wie weet... :rolleyes:

Ik ga er heen ja, ben heel benieuwt, stukje rijden maarja, Den Helder heeft wel leuke caffeetjes voor daarna ff te chillen ... Nog meer mensen?

Aangezien ik in den helder woon ga ik ook bij de opbouw proberen wat mooie stukjes te filmen en te fotograferen!

Gaat druk worden denk ik met freaks in den helder zaterdag!

gr

Naar alle waarschijnlijkheid zul je mij hier wel aantreffen :) Is dikke 140 KM Rijden voor me maar ik heb er zin in :)

Ik zit nog tetwijfelen voor mij is het z'n 80 km. Ik ga kijken hoe ik het beste daar ken komen en of ik ga.

Hey mannen,

Tis een aardig ritje vanaf het midden des lands, wat voor moois zal ik allemaal missen als ik hier niet heen ga? Hoeveel afstand sta je daar in Den helder, en wat voor vw word er allemaal gebruikt?

gr

Tja dat weet je nooit. Ik weet ook niet hoeveel er wordt geschoten en wat het budget is dus das niet te zeggen helaas :( Ik rij er met 4 man heen en zie het dan wel :)

Back
Bovenaan