Den Bosch 30-08-2009

moontan

VWC lid
Waar: Den Bosch
Wanneer: 30 augustus 2009
Wie: nog niet bekend
Wat: nog niet bekend
Tijdstip: 22.00 uur

Persbericht:
Kermis afgesloten met vuurwerk
Groots & heel bijzonder vuurwerk als afsluiting van de kermis. Op 30 augustus vormt omstreeks 22.00 uur een heel speciaal vuurwerk de afsluiting van de kermis. De burgemeester zal voorafgaand aan dit spectacel het woord tot de bezoekers en kermisexploitanten richten en vervolgens vanaf de Sound Machine het startstein geven voor het vuurwerk.

http://www.uitinbrabant.nl/uib/s-hertogenbosch/site/nieuws/Printversie/A_38951487.html

http://www.debosschekermis.nl/index.html

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je oplettendheid Fric.
Er staan tegenstrijdige berichten (data) in het persbericht.
Ik ga voor de zekerheid nog even navraag doen bij de organisatie
Tot nader bericht

Het is op de laatste kermiszondag, vorig jaar heeft DiviDivi het stadhuis op de bossche markt in ''brand'' gestoken.

Als het goed is ben ik hier vanavond ook even aanwezig, misschien gaat Sjors (Sjorsovic) ook mee. :)

Show is helemaal mis gelopen, ik stond achter de Pyro4 CREW die via daar schoten.
Eerste Pyrodigital systeem kreeg geen contact tussen PC en systeem, daarna rende er iemand snel in paniek naar de bus en haalde het tweede Pyrodigital systeem. Deze kreeg net zoals de eerste ook geen contact met de PC waarna ze de gehele show met de hand (draadloze afstandsbedieningen) zomaar willekeurig wegschoten.

Helaas maar het zat de mannen van Pyro4 niet mee, waarschijnlijk niet hun fout geweest want als de systemen mee had gewerkt was het een goede show geweest.

Laatst bewerkt:
Wat stond ik te balen zeg.
Heb bijna een kwatier naar een beetje rook zitten kijken wat uit de schoorsteen kwam. Daarna kwam er iemand met een koffer langs en toen na 5 minuten begon de "show". Het waren gewoon wat vlammen, knalletjes, en kleine mines en tails. Ik had echt wat meer verwacht en het publiek ook.
Jammer was echt niet de moeite waard.

Je kunt op die plek ook alleen maar PSE gebruiken ivm afstanden.
Techniek kan altijd tegen zitten.
Als je recht achter het hek staat en over de schouder van de schieter kunt kijken zie je toch een andere show dan de rest van het publiek, ik stond een aantal meter naar achter en daar hadden mensen niks in de gaten en vonden het dus wel een mooie show.

Back
Bovenaan