Demo show Schuurmans 30-08-2010

Ruben

VWC lid
Tijdens ons eerste bezoek dit jaar aan Schuurmans Vuurwerk stonden we tegenover een nieuwe directeur: Wieger van Veen. Deze beloofde Schuurmans Vuurwerk in een nieuw verbeterd jasje te zetten. Het voordeel van Wieger is dat hij zelf ook lang liefhebber is van vuurwerk en dus weet wat de consument voor vuurwerk wilt kopen (het echte "ohhh en ahhh"- effect). Met deze filosofie in het achterhoofd zijn er dit jaar een groot aantal nieuwe cakes bij gekomen. En allemaal hebben ze een betere knal, en goede duidelijke effecten.

Mattenfreak en ik waren aanwezig bij de eerste vuurwerkdemonstratie van 2010 voor winkeliers, deze werd gehouden in Wolvega op 30 augustus. Daar aangekomen werden we verwelkomt door de twee mooie vrouwen van Schuurmans Vuurwerk en kregen we een handige map met pen, catalogus DVD en schietlijst van de avond. Deze avond vond plaats in de Van der Valk hotel, een heel mooi gebouw en een hele goede catering.

schuurmans01.jpg

In een grote zaal stonden de rekken met promotiemateriaal van Schuurmans Vuurwerk met daarin ook de nieuwe dummies die mij bekend waren van het eerdere bezoek. Daarvan snel wat foto's gemaakt voordat Wieger van Veen de avond opende met een presenatatie over de afgelopen verkoopperiode, de nieuwe producten en onderandere presenatiemateriaal naar de consument toe (dummies, XL dummies, folders).

wolvega05.jpg

De demonstratie van het consumentenvuurwerk gebeurde achter het hotel aan het recreatiemeer. Alle winkeliers konden op het balkon blijven staan waar voor de zekerheid ook een tent stond met terrasverwamer (die gelukkig niet nodig was). Er werd op 2 plekken vuurwerk geschoten, 1 rij op 30 meter en 1 rij op 60 meter.

con22.jpg

Na het consumentenvuurwerk was er voor de winkeliers een professionele afsluiting geregeld dat aan de overkant van het meer werd afgestoken. Dit betrof een aantal mines en blokken. Net als vorig jaar werd deze show afgesloten met flink wat knalcakes en een gigantische salvo fluiters.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Na het vuurwerk was er een mogelijkheid tot hapje en een drankje. Hier maakte wij ook nog even gebruik van (waarna ik tot 2 keer toe mn mond verbrande aan de kaassouflee). Nog even na staan praten met Wieger over de nieuwe producten en toen weer op huis gegaan.

Alle foto's van deze avond zijn hier te vinden.

Alle films van deze avond zijn in de producttopics geplaatst.

Hierbij wil ik het hele team van Schuurmans Vuurwerk en in het speciaal Wieger bedanken voor de informatieve en mooie demoavond.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan