drummer 92
VWC lid
Ik ga ook mn best doen om hier aanwezig te zijn. Vorig jaar was het genieten, dus hoogstwaarschijnlijk ben ik er weer bij 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ikke
Ziet er goed uit Wim, wordt er ook bekend gemaakt wat de dagaanbiedingen zijn?
Doe mij maar nummertje 66 babi pa.... euh battle starsnee grapje.
Wat is goed en wat is slecht weer in jullie ogen?
Tja als er bakken met sneeuw uit de lucht komen en de opkomst minimaal is vanwege het weer. hou ik het voor me zelf op 31 dec
Gr Wim
Dan heb je denk ik wel en mooi showtje de 31e
Ik hoop wel dat het door gaat want ik heb de kaartjes voor Heracles al aan mijn oom gegeven![]()
Dat is balen, heb m'n verjaardagsfeest al gepland vandaag...:( Gaat er iemand filmen hier? Zou geweldig zijn!
Ik ben ook weer terug! Mooie producten gezien, maar wat me op viel is dat een aantal producten vroegtijdig stopten, en sommige producten die hetzelfde hoorde te zijn er toch echt anders uit zagen!
Heb zeker een aantal toppers gezien die op mijn lijst komen. Night Fire vond ik juist iet wat tegen vallen, terwijl ik die op mijn lijst had staan!
Filmen ging erg lastig, de lens werd steeds nat door de motregen! Ik zal de films wel online zetten, maar geweldig zijn ze niet ben ik bang..
Waar begon de demo eigenlijk mee, het product dat geschoten werd vóór de producten die op de lijst stonden?
De cake die me het meest op viel was toch wel de Event Cake 2, echt immens grote effecten! En dat komt niet alleen doordat hij wat laag schiet..! Ook de Event Cake 3 viel me erg op, wat een kleuren zeg!
ben ook weer terug.
leuke demo van vuurwerkdiscount,het weer viel gelukkig ook nog mee,beetje motregen maar dat maakte niet uit.
weer erg goed vuurwerk gezien,toppers blijven voor mij de night fire,maxium blast,en de event cakes.
na de demo een leuke finale met daarin de bekende buurt assortiment cakes.
nog even na gepraat met Wim.. andere bekende gezichten niet gezien alleen subarufreak in de verte volgensmij.
op rtv-oost komt in het nieuws om 22:00, 23:00 uur een verslag als het goed is.ze waren daar om te filmen.![]()
Ook ik heb weer genoten vanavond. De demo werd mooi vlot geschoten, zonder al te veel gezanik tussendoor, dat spreekt mij ook altijd wel aanDe event serie blijven gewoon toppers, hele grote boeketten en heerlijk burst knallen. Verder viel mij inderdaad de thunder salute op, het nieuwe knalblokje dat aan het begin werd geschoten.
De finale was ook weer heerlijk, gewoon even heerlijk rammen met veel verschillende cakes. Mooie aanbiedingen ook vanavond, daar heb ik gelijk maar even gebruik van gemaakt![]()