Demo Rubro 10-12-2010

oerendhard

VWC lid
vrijdag 10 december 2010 zal er weer een consumenten vuurwerkshow zijn van Rubro,met dit jaar natuurlijk de vele nieuwe producten.
de afsteekplek is in Vriezenveen,kort bij de winkel van vuurwerkdiscount(rubro)
na de demo zal er een leuke finaleshow komen :)
meer info later hierover.

de schieter is Jacovuurwerk.

zeker een aanrader deze demo/show jongens

*bron Wim

Vuurwerkshow Vuurwerkdiscount

Noteer vrijdag avond 10 december 20.00 uur alvast in de agenda! Dan barst het geweld weer los op onze DEMO show 2010. Evenals vorig jaar orginiseren wij ook dit jaar bij onze winkel in Vriezenveen een MEGA 1000 Kilo consumenten show. Wij demonstreren bij iedere cake uit de collectie en sluiten af met een daverende finaleshow. Onze winkel is om 19.00 uur al geopend het assortiment te bekijken en om een schietlijst af te halen. Anders dan vorig jaar zullen wij dit jaar ook met spectaculaire VUURWERKSHOW STUNTS komen. Wat deze actie inhoud? Dat verklappen wij kort voor de show. Vuurwerkdiscountclub leden houden wij natuurlijk eerder op de hoogte.

Dus BE THERE! op vrijdag avond 10 december in Vriezenveen aan de bedrijfsweg 58.

http://www.vuurwerkshopper.nl/vuurwerkdiscount/pagina/vuurwerkshow_2010.html

Wij demonstreren bij iedere cake uit de collectie !!!
Komt dat zien..... Ruud gaat demonstreren hahahahh......
Zal hem er morgen even op aanspreken. (waar tegen)

Gr Wim

Ik meen dat er vorig jaar op 2 posten 2 tegelijk werden geschoten.
Hierdoor krijg je geen goed beeld hoe het product er uit ziet wanneer je hem per stuk schiet.
Ik zou het zelf niet eens erg vinden als er maar één geschoten wordt, maar twee naast elkaar met een redelijke afstand ertussen lijkt mij een goede optie, zodat je een goed beeld van de cakes op zich krijgt en toch een mooi showtje hebt.

Ik meen dat er vorig jaar op 2 posten 2 tegelijk werden geschoten.
Hierdoor krijg je geen goed beeld hoe het product er uit ziet wanneer je hem per stuk schiet.
Ik zou het zelf niet eens erg vinden als er maar één geschoten wordt, maar twee naast elkaar met een redelijke afstand ertussen lijkt mij een goede optie, zodat je een goed beeld van de cakes op zich krijgt en toch een mooi showtje hebt.

Ben het met je eens dat het niet te compact moet. en ik ben al helemaal niet voor twee (kort) naast elkaar.
Ik neem de tips mee in de voorbereiding van ons draaiboek

Bedankt.

Wim

Fijn dat jullie zo actief zijn op het forum en echt wat met de feedback van de leden doen.

Ik kijk al uit naar de demo, heb er zin in :)

Ik vind dat het er wel meer mogen zijn maar niet dat ze elkaar "raken" in de lucht om het zo maar te zeggen, zodat je een goed beeld krijgt van wat je nou hebt om 00:00 uur, ok er zijn ook wel mensen die er meerdere tegelijk afschieten maar ik denk dat toch het merendeel het pot(cake) voor pot(cake) doet.

Komt er nog een leuke finale? Of kun je alvast een schietlijst posten?

Laatst bewerkt:
tjonge het lijkt er op dat we dit jaar echt moeten gaan kiezen waar we heen willen zeg .
alle demos zijn praktich op 1 dag gepropt zeg maar .
ik vondt het vorigjaar heel gezellig maar ik sta al bij een andere meeting in geschreven

Ik zal hier ook zeker bij zijn.
Was vorig jaar zeer geslaagd en een zeer goede opkomst.
Mischien tot dan.

Ik vind dat het er wel meer mogen zijn maar niet dat ze elkaar "raken" in de lucht om het zo maar te zeggen, zodat je een goed beeld krijgt van wat je nou hebt om 00:00 uur, ok er zijn ook wel mensen die er meerdere tegelijk afschieten maar ik denk dat toch het merendeel het pot(cake) voor pot(cake) doet.

Komt er nog een leuke finale? Of kun je alvast een schietlijst posten?

Er komt een leuke finale kan ik zeggen met als het goed is iets meer dan alleen consumenten vuurwerk. Dus de moeite waard. en boven op de al lopende acties deze avond nog een extra actie!!!
Verder zijn we aan het bekijken of we met een soort Pallet actie komen, dwz "groot inkopen grote korting" ben het aan het uitwerken........later meer hier over.
schietlijst maken we volgende week.

p.s Bedankt voor de tips.

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

...
Verder zijn we aan het bekijken of we met een soort Pallet actie komen, dwz "groot inkopen grote korting" ben het aan het uitwerken........later meer hier over.
...

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Bedoel je zoals bij de king of thunder 5 halen 4 betalen of bedoel je kartonprijzen:angel:

Ben nieuwschierig:p.

Afhankelijk van het weer zal dit de schietlijst zijn voor de demo.
Laat het weer het toe dan wordt er vanaf 3 posten geschoten (ruim uit elkaar)
zit het weer tegen dan schieten we vanaf 2 posten.
Totaal 1000 kg gaat er de lucht in.

intro

Met o.a. Nr.24 Ghostking, Nr. 38 Thunder salute, Nr 60 Big shot en vele dagaanbiedingen van 29, 30 en 31 December!

Glittering stars
Battery star
Zero hour
Midnight thunder
Night fire
High tension
Titanic thunder
Prestige

Big shot
Intensity
Color break
Red shadow
Wild fish
Battle stars
Crossette queen
Elegance
Golden show
Palm tree's
Maximum blast

Event cake No.1
Event cake No.2
Event cake No.3
Event cake No.4
Event cake No.5
FINALE SHOW

van alle vuurwerkdiscount cake's inclusief vuurwerk cakes van het "zeer gewilde" Buurt assortiment!!

Met vriendelijke groet,
Wim, Rubro Vuurwerk Nederland,
www.Vuurwerkdiscount.nl

Mooie lijst Wim!
Fijn dat de cakes dit jaar ruim uit elkaar staan :)
Hopelijk zit het weer een beetje mee.

Wie gaat er allemaal heen?:)

ikke:D

Ziet er goed uit Wim, wordt er ook bekend gemaakt wat de dagaanbiedingen zijn?

Doe mij maar nummertje 66 babi pa.... euh battle stars:p nee grapje.

Wat is goed en wat is slecht weer in jullie ogen?

Back
Bovenaan