Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[Demo] Quartel Vuurwerk Pijnacker - 17 december 2022
Mooie producten gezien vanavond! Leuke finale! Ik was weg van de Prof-Style Splitting Stars 16s en daarmee de Rainbow 80's! Zeer heldere kleuren! De Hardcore Helium was ongekend!
Ik was voor het eerst bij deze demo, maar het was een leuke gezellige demo! De producten die mij het meest bijgebleven zijn, zijn de Splitting Stars en Splitting Rainbow. Beiden mooi uitgewerkte crossettes. De Crackling Traum was erg gaaf met de dubbele crackling in het begin. De Hardcore Helium was ik van onder de indruk, loeiharde burst en goede effecten. De Berlin, met zijn dubbele finale, deed het goed. En ik blijf onder de indruk van de Mega Willows, ben dan ook blij dat die over 2 weken weer in de straat staat.
Hierbij ook nog mijn beelden van de finale. De producten ga ik de komende dagen weer in de product topics uploaden.
Ik heb me vermaakt weer tijdens de demo + Finale!
Leuke producten gezien die me nog niet echt waren opgevallen eerder en ik dacht dat ik klaar was met bestellen
Ik heb ook gefilmd:
Ik ben er zo nu en dan nog mee aan het klooien
Als er nog iets beter kan/moet hoor ik dat graag