Demo Hardix 28 juli 2010

moontan

VWC lid
Gisterenavond heeft Hardix BV in een besloten demo haar nieuwe producten voor het seizoen 2010-2011 geshowd en geschoten
Deze demo was alleen bedoeld voor de verfilming van de producten voor de website van Hardix en de nieuwe producten dvd.
De demo voor de detaillisten volgt later in het jaar eind september en/of begin oktober.
Wij mochten er gisterenavond bij zijn, en dat was natuurlijk een hele eer.
Jammmer was alleen dat al onze filmers met vakantie zijn, dus wij kunnen jullie niet direct de films laten zien.
Maar de verwachting is dat binnen twee weken de films op de website van Hardix online staan.

Wij hebben overwegend goede nieuwe producten gezien.
Er waren een paar uitschieters in zeer positieve zin, producten die in de gaten gehouden moeten worden zijn: Poisenous Spiders, Stardust en Camuro.

Hardix levert kwaliteit voor redelijke betaalbare prijzen.
Ik ben van mening dat de collecties van Hardix ruime cijfers verdienen en het is jammer dat Hardix nog niet op grote schaal verkrijgbaar is.
Enerzijds is dit ook wel een beetje het beleid van Hardix zelf, ze willen perse niet al te groot worden.

Hardix blinkt vooral uit in de kleine potjes. Kwaliteit tegen een lage prijs.
Hardix is vooral ook bekend om het vele goud dat zij in hun producten verwerken. Dick de Jager van Hardix is een groot liefhebber van het goud en dat is duidelijk terug te vinden in de producten van Hardix.

Wij hebben een leuke avond gehad. Zo vroeg in het jaar en zo dichtbij de schietplek de eerste nieuwe vuurwerk producten voor het nieuwe jaar mee te mogen maken is een eer waarvoor wij Hardix zeer dankbaar zijn.

Namens Vuurwerkcrew: Fred (Moontan) Bastiaan (Bassie1978) Wesley (Omepje) en Tabe (Viva La Bang)

Supertof van Hardix dat ze vwc hebben uitgenodigd, heerlijk die openheid richting het forum!:D
Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar die poisenous Spiders, lijkt me echt een cake om van te smullen! :D

Bedankt voor je verslag!

Jammmer was alleen dat al onze filmers met vakantie zijn, dus wij kunnen jullie niet direct de films laten zien.

Dat snap ik niet helemaal Fred...was er dan echt helemaal niemand te vinden die voor VWC dit had kunnen filmen?

Maar ok, 2 weekjes wachten is nou ook weer niet zo super ellendig, alleen wel jammer. Ik kijk namelijk gretig uit naar nieuwe product filmpjes...ook van Hardix!

De filmers zijn Mike, Gerwin en Peter.
Ralph, Kevin en ik gaan binnenkort ook beginnen met filmen omdat we dan bij elke demo/ show kunnen filmen voor jullie.

Het was gisteren inderdaad een geslaagde demo.
Zeer leuke producten gezien, zoals fred al aangaf enkele toppers gezien.
Wil hierbij Hardix nogmaals bedanken voor de gastvrijheid.

Het was voor mij ook weer een eer om jullie te mogen ontvangen :)
Ik verbaas me er elke keer weer over dat er freaks zijn die 2 uur rijden om 12 nieuwe cakes te zien... heerlijk.
Daarom was die kleine 'finale' wel het minste wat ik kon doen.

Zoals Fred al zei, ik hoop de filmpjes binnen 2 weken op de site staan. Uiteraard zijn de filmpjes geschoten van 1 enkele cake en niet 2 achter elkaar ofzo om de boel wat op te leuken. Daarom vind ik het ook fijn als de crew erbij is. Dan weten jullie gelijk dat we zo eerlijk mogelijk een beeld geven van de nieuwe producten.

gr Roderick

Dat is inderdaad ook wat mij in het positiefe opviel.
Gewoon 1 cake, geen 2 naast elkaar of achter elkaar.

Haha en ja, zo lang rijden voor 12 nieuwe cake's.
Het was voor mij de moeite zeker waard.

Voor mij was het ook zeker de moeite waard hoor. Het is voor ons een eer om gevraagd te worden door een importeur om hierbij te zijn. Uniek en erg gaaf!

Het was voor mij ook weer een eer om jullie te mogen ontvangen :)
Ik verbaas me er elke keer weer over dat er freaks zijn die 2 uur rijden om 12 nieuwe cakes te zien... heerlijk.
Daarom was die kleine 'finale' wel het minste wat ik kon doen.

Zoals Fred al zei, ik hoop de filmpjes binnen 2 weken op de site staan. Uiteraard zijn de filmpjes geschoten van 1 enkele cake en niet 2 achter elkaar ofzo om de boel wat op te leuken. Daarom vind ik het ook fijn als de crew erbij is. Dan weten jullie gelijk dat we zo eerlijk mogelijk een beeld geven van de nieuwe producten.

gr Roderick

Dat word hier ook zeer gewaardeerd!:D
Ben benieuwd naar de filmpjes hoor!

De meeste films van de producten geschoten tijdens de demo van 28 juli 2010 staan sinds vanavond online (zijn door mij aan de product-topics toegevoegd)

Back
Bovenaan