Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb zat camera's gezien dus ongetwijfeldhoop dat iemand die demo ook heeft gefilmd
Nog iets gefilmd van de Demo?Hierbij de finale
Freestyle Madness van magnum, ook per 2 in de finale. topper inderdaadiemand nog een schietlijst? Of idee welke compound wordt geschoten in et fimpje van rapalje074 vanaf 9:45? presteerde bovengemiddeld
Iemand die weet wat hij nou zegt op 07:33 ? Iets met '... Display'. Maar dit is de Insane Crown Bomber toch?En hierbij de demo met producten
Mystic bounce display.Iemand die weet wat hij nou zegt op 07:33 ? Iets met '... Display'. Maar dit is de Insane Crown Bomber toch?
Ik denk urban legend of freestyle want cardinal wave en 400sh kwamen later.iemand nog een schietlijst? Of idee welke compound wordt geschoten in et fimpje van rapalje074 vanaf 9:45? presteerde bovengemiddeld
Op 09.45 wordt de Freestyle Madness geschoten Ik heb deze vaker gezien dus herken 'm meteen.Ik denk urban legend of freestyle want cardinal wave en 400sh kwamen later.
Freestyle madness was mystic bounce (die zat er voor)
Veel was gewisseld/opgeschoven