Delta Echo

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: L005
Artikelnaam: Delta Echo
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 488 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Crackling mine to crackling chrys
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: 25 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 24,99

katan-feuerwerk-batterie-delta-echo.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze heeft mij heel positief verrast. Wat een cake! Ik begon hier mee om 18:00. De hele straat in de crackling, die dikke crackling mine eronder maakt het echt dik.

Ziet er toch goed uit op die demo video. Jammer dat er nog geen straat filmpjes van zijn. Een klein caliber snowstorm is het bijna :wink:

heb de startpost even aangevuld. Maar wat een lekkere cake is dit eigenlijk. Was me nog niet echt opgevallen :D Heerlijke spreiding, mooie crackling (nou ja popping stars). Deze blijft je wel bij denk ik!

Vanaf 06:13 gaan er 2 tegelijk. Echt heerlijke cakes zijn dit, volle boeketten en een dikke mine er onder. De burst is ook goed, dus de ideale herrie cake ( zeker met meer tegelijk heb je gelijk een dik project of de finale van een showtje ). Om 07:13 gaan er 2 op tapematch, dat was helemaal lekker.

Ook al heeft deze cake (officieel) maar 1 oud en nieuw meegemaakt vind ik het vreemd dat het zo rustig is in dit topic. Al deze cakes verassen in positieve zin. Worden momenteel veel ingezet in de shows van Katan.

Deze topper lijkt zich bij de afgelopen katan showtjes zeker bewezen te hebben! ik wil m, dikke beuker met mooie blauwe sterren!

Al een aantal keren in actie gezien bij de kleine Katan kermis showtjes en het is gewoon een toppertje. Boeketten kleiner dan de Venom Box maar burst is net zo maximaal en je krijgt nu ook meer schoten dus in mijn optiek een goede vervanger. Er zit inderdaad een blauwe tail in, die moeilijker op film is vast te leggen. Komt hier voorbij om 07:53 per 3 denk ik? Daarna weer op tapematch en dat is echt een partijtje genieten. Door de prijs kwaliteit verhouding de perfecte cake om een dik project mee te maken.

Vanaf 5:30

Absoluut een van de dikste cracklingbakken op de markt! Prijs-kwaliteit van deze is subliem!

In onze show schoten we er 4 in een blokje, ik denk dat ze per 2 tegelijk gingen, afgaande op de video.

Heel dikke crackling mine, mooie boeketten, harde burst en de blauwe sterren zijn een zeer gave toevoeging.

Dit jaar de fanshape variant maar eens op de kop tikken en (in veelvoud...) schieten. Kan laleen maar geweld geven!

kwaliteit bakkie hoor!! Van te voren was ik niet zeker van deze aankoop, maar ik zal blij zijn als ik deze weer aan de collectie kan toevoegen dit jaar!

Back
Bovenaan